Igor Mikić je že znan obraz na slovenski medijski sceni. Je urban moški, ki je vedno v koraku s trendi in zase pravi, da je potrebno dati tudi kaj nase in ne samo vase. Ljubitelji internetnih hitov so ga vzljubili s fitnes izzivi, lani pa je posnel serijo odmevnih kratkih filmčkov Mikić osvaja Slovenijo. Produkcijska ekipa na čelu s producentom Luko Štiglom je zdaj idejo razširila in dobila svoj medijski prostor na VOYO, kjer bo od 3. junija vsak petek na voljo nova poučno-zabavna epizoda Alfe Mikića.
So mladi pozabili, kako si zavežeš superge, kako se zapeljuje dekleta (brez mobilnih aplikacij) in kako se zamenja avtomobilsko gumo. Tem in gostov alfa Mikiću ne bo zmanjkalo! Pri Mikiću v gosteh se bodo zvrstili športnik Filip Flisar, s katerim bosta menjala gume, improligaši, s katerimi bodo razbijali tabuje o spolnosti, Ana Marija Mitić, ki bo mlade poučila o bontonu, in mnogi drugi.
"V oddaji bomo skušali mlade naučiti vrednot in spretnosti, ki so včasih veljale za samoumevne, danes pa gredo malce v pozabo. Zadeve se bomo kot vedno lotili na moj prepoznaven odbiti način, a naš cilj je, da se bodo gledalci v vsaki oddaji nekaj koristnega tudi naučili," je pojasnil Igor Mikić.
"Projek dela ista ekipa, ki za Mikić brandom stoji že od samega začetka. S Sanjo Raičević sva pred leti začela youtube zgodbo, s Sebastjanom Oblakom smo lani osvojili facebook in vesel sem, da smo letos vsi skupaj dobili priložnost za novo poglavje na VOYO,« je ob tem povedal producent Luka Štigl.
Po seriji V dvoje je to drugi projekt, ki bo ekskluzivno predvajan na VOYO in s katerim VOYO spodbuja mlade producente k ustvarjanju kakovostne produkcije videovsebin. Vodja storitve VOYO Blaž Bezek je ob tem povedal: »Mikića smo opazili že kot internetno senzacijo in spletlo se je sodelovanje. VOYO ima odprta vrata, tako da bomo idejo o novih izvirnih slovenskih oddajah in serijah nadaljevali tudi v prihodnje, še intenzivneje.«
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču