Prismojeni Koncert leta: Profesorji Bluesa in Fake Orchestra pod Šmarno goro

20. 6. 2017
Deli

V petek 23.junija, se bodo ljubitelji narave in dobre glasbe, na Barakci pod Šmarno goro, lahko prepustili fenomanelni energiji kitarskih prvoligašev slovenske glasbene scene, Prismojenim Profesorjev Bluesa in odličnim ritmom glasbene zasedbe Fake Orchestra.

Koncert se bo zgodil v petek 23. junija ob 20.30 na Barakci pod šmarno Goro pri Ljubljani. Organizatorji obljubljajo energično kresno noč s Prismojeni Profesorji Bluesa in Fake Orchestra.

Na Barakci pod Šmarno goro letos obljubljajo pestro koncertno poletje. Tokrat dve izjemni glasbeni zasedbi v enem večeru kar kličeta po druženju do jutra, zato je na travnikih polek Barakce organizirana tudi možnost šotorjenja.

Več informacij o dogodku na Facebook strani BARAKCA

Prismojeni Profesorji Bluesa in njihov rokenrol

Prismojena odisejada gotovo niso nikomur več neznanka, saj je njihov dobri stari rokenrol z mlado krvjo in dušo v zadnjih treh letih šprical iz vseh možnih in nemožnih klubov, barov, placev in vogalov. Spadajo med glasbene skupine, ki so se že pred izidom prvega albuma izstrelile v najvišjo, prvo ligo slovenske glasbene scene. To med drugim dokazuje tudi 167 odigranih koncertov dve leti nazaj. Njihov prvi album Family so izdali marca 2016 in na promocijskem dogodku ob izidu albuma napolnili Kino Šiška, nato so sledile polne Križanke, ki so se tresle v dežju. Fantje so potem odšli na turnejo v ZDA, kjer so od New Yorka do San Francisca neumorno koncertirali kar tri mesece. Po izjemno uspešnem haranju od vzhodne do zahodne obale ZDA so se vrnili v Kino Šiška in tam v aprilu predstavili nov album kar na dveh zgoščenkah. Čez poletje bodo koncertirali večinoma po Balkanu in v Sloveniji. Prismojeni profesorji bluesa vozijo blues rock s fluidnostjo in prožnostjo, ki kot reka energije poteka pod močnim in polnim zvokom, v katerem potem lahko v ospredje stopijo radostno distorzirane orglice in kitara hitrih prstov. Kaj torej lahko pričakujemo od koncerta? Enolončnico v kateri se je pacal, kuhal in cmaril blues, funk, soul, punk, rock, country, začinjeno z veliko žlico eksperimentiranja, improviziranja predvsem pa razigrane energije, kar je pa v bistvu tudi najpomembneje.

Fake Orchestra in vrhunski glasbeniki

Glasbeni kolektiv, ki združuje vrhunske slovenske in tuje glasbenike ter izvaja različne stile popularne glasbe. Leta 1997 sta ga ustanovila pevka Ana Vipotnik in kitarist Igor Leonardi, ki je v svoji bogati glasbeni karieri igral s svetovno znanimi jazz glasbeniki in kultno rock skupino Metallica, na RTV Slovenija pa je idejni vodja glasbene oddaje Muzikajeto.

Fake Orchestra v različnih postavah redno sodeluje na številnih festivalih, prireditvah, praznovanjih, protokolarnih dogodkih, odprtjih razstav, klubskih in zasebnih dogodkih.

In kako najti Barakco pod Šmarno goro?

• Če vozite po avtocesti iz smeri Ljubljana - Kranj:

Vozimo se po avtocesti ter na odcepu Ljubljana-Šmartno zavijemo z avtoceste. Na prvem križišču zavijemo ostro (180 stopinj) desno na makedamsko cesto (glej oznake za koncert), katera v nadaljevanju poteka vzporedno z avtocesto po kateri smo prišli. Na prvem križišču dveh makedamskih cest se držimo desne ceste, ki še vedno poteka vzporedno z avtocesto. Čez slabih 300 metrov se pripeljemo do križišča, kjer zopet zavijemo desno. Čez približno 200 metrov na desni zagledamo Barakco.

• Če vozite po avtocesti iz smeri Kranj - Ljubljana:

Vozimo se po avtocesti ter na odcepu Ljubljana-Šmartno zavijemo z avtoceste. Na prvem križišču zavijemo desno v smeri Gameljne. Nadvozimo avtocesto ter se pripeljemo do križišča, kjer zapustimo asfaltno cesto ter se odpeljemo naravnost do peščenega parkirišča (glej oznake za koncert). Pot nadaljujemo po makedamski cesti, ki poteka vzporedno z avtocesto. Na prvem križišču dveh makedamskih cest se držimo desne ceste, ki še vedno poteka vzporedno z avtocesto. Čez slabih 300 metrov se pripeljemo do križišča, kjer zopet zavijemo desno. Čez približno 200 metrov na desni zagledamo Barakco.

Prispeli ste na cilj, sedaj pa pokramljajte s prijatelji in uživajte v dobri glasbi.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem