Dogodki Promocijsko sporočilo

»Priznanje je dokaz, da skupaj zmoremo več«

27. 2. 2019
Matej Demšar, pomočnik direktorja prodaje za digitalizacijo in strateške projekte, Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali in Ivana Vrviščar, direktorica prodaje. (foto: Dhar Media)
Matej Demšar, pomočnik direktorja prodaje za digitalizacijo in strateške projekte, Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali in Ivana Vrviščar, direktorica prodaje.
Dhar Media

»Uvrstitev med najboljše blagovne znamke je za nas pomembno priznanje dosedanjega dela. Je dokaz, da skupaj zmoremo več. Naša želja je biti prva izbira z zagotavljanjem ustreznih in dostopnih zavarovalnih rešitev. Priznanje je tudi motivacija za naprej, da bomo v prihodnje ohranjali naše osrednje poslanstvo – zadovoljstvo strank,« je ob prejemu prestižnega priznanja najboljše blagovne znamke povedala Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri zavarovalnici Generali.

V Sloveniji zagotavljajo varnost in brezskrbnost že več kot 200.000 zavarovancem in skrbijo za več kot 300.000 zavarovalnih polic. Mednarodna strokovna komisija je skupaj z mnenji strank najboljše blagovne znamke izbrala na podlagi razlikovanja, kakovosti, zaupanja v blagovno znamko in identifikacije potrošnika z blagovno znamko.

»Veseli smo, da so naša prizadevanja prepoznale tako stranke kot komisija Superbrands. Naziv sprejemamo kot potrditev dolgoletnega zaupanja strank v našo blagovno znamko. Brez njih nam ne bi uspelo,« je povzela Svjetlana Almaš.