»Uvrstitev med najboljše blagovne znamke je za nas pomembno priznanje dosedanjega dela. Je dokaz, da skupaj zmoremo več. Naša želja je biti prva izbira z zagotavljanjem ustreznih in dostopnih zavarovalnih rešitev. Priznanje je tudi motivacija za naprej, da bomo v prihodnje ohranjali naše osrednje poslanstvo – zadovoljstvo strank,« je ob prejemu prestižnega priznanja najboljše blagovne znamke povedala Svjetlana Almaš, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri zavarovalnici Generali.
V Sloveniji zagotavljajo varnost in brezskrbnost že več kot 200.000 zavarovancem in skrbijo za več kot 300.000 zavarovalnih polic. Mednarodna strokovna komisija je skupaj z mnenji strank najboljše blagovne znamke izbrala na podlagi razlikovanja, kakovosti, zaupanja v blagovno znamko in identifikacije potrošnika z blagovno znamko.
»Veseli smo, da so naša prizadevanja prepoznale tako stranke kot komisija Superbrands. Naziv sprejemamo kot potrditev dolgoletnega zaupanja strank v našo blagovno znamko. Brez njih nam ne bi uspelo,« je povzela Svjetlana Almaš.