Dogodki Promocijsko sporočilo

Projekt dveh lokalnih kreativcev: vodič Ljubljana Well Done!

18. 5. 2018
Deli

Ljubljana Well done, je naslov projekta-knjige, ki ga to mesto, preplavljeno s turisti in bežnimi mnenji, nujno potrebuje. Je najboljši približek tega, da te v mestu pričakata radoživa prijatelja, ki te peljeta v svoje najljubše prehranjevalne postaje. Prijatelja sta kreativni direktor Marko Miladinović in Borut Kremžar. Dva klasična Ljubljančana z izrazitim občutkom za gurmansko, dobro in fajn.

Knjigo LWD bi hotel imeti vsak turist, ki želi Ljubljano res doživeti in pomazati s kruhom. Ali pa poklepetati s kuharjem, popiti najboljši kozarec in razvajati oko. Po mnenju dveh karizmatičnih lokalcev, Marka in Boruta, ima LWD ambicijo postati prvi urbani vodnik po najboljših restavracijah. 19 restavracij in 8 lokalov je izbranih po preprostem merilu: avtorja se v njih počutita dobro. S svojim imenom in izkušnjami v kreativnih industrijah zagotavljata presežek v kakovosti ponudbe, zabavi, interierju in doživetju.

LWD je neodvisen projekt, ki je predvsem zabaven in sodobno zasnovan vodič. Napisan je v angleškem jeziku, v pripravi pa je tudi slovenska različica. Knjiga se od ostalih tovrstnih virov razlikuje tudi po tem, da ne ocenjuje, saj o izbranih restavracijah ne dvomi, pač pa resnično ponudi izčiščen in svoj nabor "best of" ljubljanskih restavracij. LWD je tako alternativa portalom mnenj, à la Trip advisor, kjer recenzije pišejo uporabniki, katerih kulinarične preference so vprašljive. Z Markom in Borutom točno veš, kaj dobiš: vrhunsko doživetje na sproščen način.