Razglasitev zmagovalcev Ferfl podjetniške šole

25. 5. 2017
Deli
Razglasitev zmagovalcev Ferfl podjetniške šole

Dandanes službe niso več samoumevne, hkrati pa vsi težimo k temu, da bi naš hobi postal naše življenje in naš vsakdanji kruh. V programu Ferfl so se 8 tednov pilile ideje, kjer so se zagnani posamezniki in skupine gnale in garale za doseg svojih sanj – uresničitev svoje poslovne ideje.

Ferfl podpira ideje, ki imajo družbeni učinek in delujejo lokalno, hkrati pa so manjše ideje, ki popestrijo s svojo prisotnostjo na trgu dodajo drugačen pridih. Med 6 idej, ki so se pilile v Podjetniški šoli in se borile za 2 mesti, ki jih nudi Ferfl v nadaljevanju v socialnem inkubatorju so se borile:

  • Sime, svederčki & mali federčki – igralnica otroke in otroke po srcu, kjer se obiskovalci spoznajo s pravim orodjem, se ga naučijo varno uporabljati in tudi timsko sodelovati. »V svoji svedralnici vse fedrčke in svedrčke, stare 6-14 let, spodbujam k inovativnosti, sodelovanju in reševanju izzivov tako, da se z uporabo pravega orodja (ne, ne samo kladiva) in pravih materialov lotevajo velikih projektov, ki se jih domislijo kot ekipa (vozila, tobogani, hiške na drevesu, katapulti...). Ob tem naredijo še kak kulski eksperiment in razstavijo kakšno napravo ter se ob tem učijo, kako stvari delujejo. Verjamem in zaupam v moč svobodne kreativne igre in naravnega, izkustvenega učenja ter v neskončen potencial teh pametnih malih glavic, ki bodo nekoč odgovorno soustvarjale ta svet.« 
  • Srčni kotiček – trgovina, kjer s svojo idejo želijo prispevati k varovanju okolja, zato bodo artikle prodajali brez embalaže. Hkrati pa bodo tako omogočali, da vsak nakupi toliko kot potrebuje in tako zmanjšati odpadno hrano, ki jo zaradi pretečenih rokov in neuporabe zavržemo. 
  • Hiša strahov Slepa ulca – V poplavi izjemno uspešnih escape roomov se je pri ljubiteljici grozljivk porajala ideja, da bi imeli v Ljubljani tudi hišo strahov, ki je pri obiskovalcih escape roomov tudi zelo priljubljena. Sicer prave hiše strahov v Sloveniji še nimamo, zato bo tak prostor definitivno privlačen tako za domačine, kot tudi turiste. Pop-up verzijo boste lahko preizkusili v poletnih mesecih. 
  • Hungry skin – je spletna prodaja kozmetičnih izdelkov iz naravnih sestavin, z dodanimi superživili ter prodaja unikatnega nakita iz lesenih odpadkov. Njihov doprinos družbi je poleg vsega naštetega še unikatna embalaža, ki jo izdelujejo Ribničani, z unikatnimi poslikavami. 
  • Mali ganeša – Joga za otroke. Zagnana vzgojiteljica je z idejo, da bi otrokom ponudila pobeg od pametnih naprav zaznala priložnost v jogi za otroke. Uspešno že organizira jogo v vrtcih, lahko pa jo tudi obiščete na popoldanskih uricah joge.
  • Flash Slovene design exclusive gifts – vsako darilo, ki ga podarimo odraža nas same in z darilom obdarjencu marsikaj povemo o nas. Zakaj bi torej podarjali kemične svinčnike? FSDEG vidijo poslovno priložnost v slovenskih darilih, ki jih na trg lansirajo designerji s poudarkom na lokalnosti. Poslovna darila, ki poudarjajo slovenske korenine so torej prava izbira za vse tiste, ki želijo dati poudarek na domačnosti in izvirnosti. 

V prostorih Centra inovativnega podjetništva je danes potekala zaključna prireditev Podjetniške šole Ferfl, ki je projekt za razvoj podjetniških idej z družbenim učinkom, ki deluje pod okriljem Javnega zavoda Cene Štupar – Centra za izobraževanje Ljubljana.

Ferfl je tako dobil 2 zmagovalni ideji že četrte izvedbe, ki sta se uvrstili v nadaljnji 3 mesečni socialni inkubator. V 8 tednov trajajoči Podjetniški šoli se je razvijalo 6 idej, ki so zmagale na natečaju ali startup vikendu. Vse ideje so se predstavile s 3-minutnimi pitchi pri čemer so morale prepričati 8-člansko strokovno komisijo v sestavi:

  • Rechelle Narat, Javno podjetje Energetika Ljubljana d.o.o.,
  • Mateja Duhovnik, Javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice d.o.o.,
  • mag. Melita Oven, Mestna občina Ljubljana,
  • Gregor Sakovič, Center inovativnega podjetništva, NLB, d.d.,
  • mag. Nataša Makovec, GEA College d.d.,
  • Tjaša Milošič Kovačič, Tiko Pro, d.o.o.
  • Anamarija Meglič, Zavod za Medgeneracijsko sodelovanje, Ypsilon
  • Matija Goljar, Ustvarjalnik

Zmagovalni ideji sta po izbiri strokovne komisije: Srčni kotiček in Sime, svedri & mali fedri.

Izdelki dosedanjih udeležencev programa Ferfl so razstavljeni v CIP-u, zato vljudno vabljeni k ogledu. V dosedanjih sezonah so se v Ferflu kalile mnoge uspešne ideje kot so Mimice, DŠkatla, Unlock Ljubljana, Šentprima in mnoge druge.

Ferfl je program spodbujanja podjetništva z družbenim učinkom in hkrati celovit program razvoja podjetniških  idej z družbenim učinkom, ki različne generacije spodbuja, da začnejo razmišljati o boljši prihodnosti in pričnejo razvijati podjetniške ideje, ki imajo pozitivne učinke tudi za družbo in okolje, v katerem živimo. Program je iniciativa Javnega zavoda Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana.  Njegova izvedba je za udeležence v vseh fazah povsem brezplačna.8 tednov trajajočo Podjetniško šolo so mentorirali: Matic Breznik in Matija Goljar iz Ustvarjalnika; Laura Martinčič, Bogdan Petrovčič, Marko Maučec in Nejc Konjevič.

Finančno projekt Ferfl podpirajo: Mestna občina Ljubljana, Vodovod in kanalizacija Ljubljana, Energetika Ljubljana, Ljubljanski potniški promet, Ljubljanska parkirišča in tržnice in Žale.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord