Rdeči noski v akciji Prinesite tudi vi nasmeh v bolnišnice!

16. 12. 2015
Deli

V skupni akciji z naslovom Prinesite tudi vi nasmeh v bolnišnice partnerja projekta Henkel in Mercator podpirata delo organizacije Rdeči noski, ki s svojim nesebičnim delovanjem že dolgo let prinaša nasmehe na obraze bolnih otrok. V tej plemeniti akciji lahko sodelujete prav vsi.

V decembru 2015 in januarju 2016 boste z vsakim nakupom izdelkov Persil, Silan in Somat v trgovinah Mercator darovali 10 centov za pomoč organizaciji, kjer simpatični klovni z rdečimi noski rišejo nasmehe na otroške obraze.

Rdeči noski v Sloveniji že 11 let redno obiskujejo otroke in odrasle v 15 bolnišnicah po državi. V vlogi klovnov so profesionalni umetniki, oblečeni v kostume, ki obiskujejo ustanove za osebe s posebnimi potrebami, zdravstvene ustanove in domove za ostarele.

  • »Mitja je star štiri leta in vsak drugi dopoldan preživi na dializi. Všeč mu je, kadar delamo vragolije – takrat me lahko glasno »okrega«, požuga s prstom in reče »neeeee« - njegov smeh pa govori: »Šeeeee!« Tokrat sva se s Cvilko predolgo zadržali na drugih oddelkih v bolnišnici in ko sva prišli do dialize, se na zvonenje nihče ni odzval. Očitno sva prišli prepozno. Razočarano sva se prestopali pred zaprtimi vrati. Naslednji dan naju je čakalo pismo: Dragi klovni – čakal sem vas ... Tukaj sem vsak torek, četrtek in soboto – prosim pridite vedno! Mitja, po nareku zapisala mama. K Mitji nikoli več ne zamudimo. Obljubili smo mu, da bomo vedno prišli. Namen društva Rdeči noski je, da tudi v bodoče ohranjamo svoje redne programe (klovnske obiske v bolnišnicah), saj ko začrtamo dneve naših vizit – se pravzaprav zaobljubimo, da bomo tam takrat, ko nas potebujejo. To nam bo v prihajajočem letu uspelo tudi s pomočjo podjetij Henkel in Mercator, za kar smo iskreno hvaležni!« je povedala Eva Škofič Maurer, ambasadorka društva Rdeči noski.

V podjetjih Henkel in Mercator so ponosni, da lahko z akcijo podprejo delo klovnov-zdravnikov.

  • »Henkel že dalj časa podpira delo organizacije Rdeči noski na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, izredno pa smo veseli, da se naša misija sedaj nadaljuje tudi v Sloveniji. Imeli smo več priložnosti, da smo obiskali otroke v bolnišnicah in iz prve roke videli, kolikšno srečo jim predstavljajo klovni zdravniki in kakšno uteho prinašajo tako otrokom kot tudi staršem in skrbnikom. Njihovo nesebično delovanje je vredno naše pozornosti in podpore, zaradi česar smo ponosni na to akcijo ter hvaležni partnerju Mercatorju in vsem, ki se boste odzvali ter sodelovali v akciji. To je le začetek dolgoročnega sodelovanja, saj nam je vsem cilj ponuditi pomoč tistim, ki jo najbolj potrebujejo. Nasmeh na otroških licih je najboljša nagrada, ki jo lahko prejmemo v zahvalo,« je povedala Špela Palčič, key account manager Henkel Slovenija.
  • »V Mercatorju se z veseljem udeležujemo akcij s humanitarno noto in tudi sicer podpiramo vrsto humanitarnih projektov. Vsako leto podpremo več kot 1400 projektov, organizacij ali posameznikov, saj kot največji slovenski trgovec želimo vlagati v razvoj slovenskega okolja. Sodelujemo z nacionalnimi humanitarnimi organizacijami za pomoč najbolj ranljivim skupinam ljudi, doniramo presežke hrane, priskočimo na pomoč tam, kjer je to najbolj potrebno. Z organizacijo Rdeči noski in podjetjem Henkel je Mercator pri humanitarni akciji, ki riše nasmehe na obraze hudo bolnih otrok, sodeloval že večkrat in upam, da bomo to lepo poslanstvo ohranili tudi v prihodnje. Sposobnost empatije, sposobnost pomagati sočloveku, je lastnost, ki nas dela človeške, in jo moramo negovati. Posebej pa to velja, ko gre za otroke, ki so naša prihodnost, pa tudi naša sedanja odgovornost. So hkrati najpomembnejši in najbolj ranljivi. Zato je zelo resnična tudi znana misel, da nikoli nismo tako visoki kot takrat, ko pokleknemo k pomoči potrebnemu otroku. Zahvaljujem se vsem, ki bodo to akcijo skupaj z nami podprli,« je povedala Tanja Lovrek, direktorica sektorja programa neživila V podjetju Mercator.

V letu 2015 so klovni iz organizacije Rdeči noski s 760 obiski v 27 bolnišničnih ustanovah razveselili preko 37000 otrok in odraslih po vsej Sloveniji. Podjetji Henkel in Mercator sta ponosni, da lahko z akcijo Prinesite tudi vi nasmeh v bolnišnice doprinesejo k uspešnemu delu organizacije Rdeči noski in skupaj z njimi rišejo nasmehe na obraze otrok in odraslih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord