Rdeči noski v celjski bolnišnici zaključili dobrodelno akcijo

14. 2. 2016
Deli

»S kolegi klovni smo vsak torek obiskovali najbolj simpatičnega fantka na svetu. Pri treh letih in pol, ure in ure pridno sedi ob aparatu za dializo. Za njega smo izumili pesmico "Medvedek Pu, medvedek Pu, le kje si bil?" ki jo zna na pamet, čeprav v resnici ta pesmica sploh ne obstaja. Kadarkoli smo prišli k njemu, se je od veselja ves tresel... Pred kratkim je uspešno prestal transplantacijo. Vesela sem, da se kar tresem!« - Klovnesa zdravnica Cvilka Hrup

Uspešen zaključek akcije «Tudi mi pomagamo prinesti nasmeh v bolnišnice» so klovni zdravniki obeležili z obiskom otrok, ki se zdravijo v Splošni bolnišnici v Celju – otroke v Celju redno obiskujejo vsak četrtek, kjer jih je osebje sprejelo za svoje. Dobro poznani in med otroki priljubljeni klovni Rdeči noski prinašajo veselje in nasmehe na obraze številnih bolnih otrok. Ponujajo jim oporo in jim lajšajo čas, ki ga preživljajo v bolnišnici.

Prav s ciljem podpore organizacije sta podjetji Henkel in Mercator organizirali dobrodelno akcijo z naslovom «Tudi mi pomagamo prinesti nasmeh v bolnišnice», v kateri ste lahko sodelovali prav vsi. Z vsakim nakupom izdelkov blagovnih znamk Persil, Silan in Somat v trgovinah Mercator ste prispevali 10 centov za pomoč Rdečim noskom. Zaključek akcije se je zgodil v Splošni bolnišnici Celje, kjer so pobudniki organizaciji Rdeči noski predali donacijo v višini 14.917,60 evrov. Del zneska je doniral Henklov MIT program (Make an Impact on Tomorow).

»Otroke v splošni bolnišnici Celje obiskujemo že sedmo leto. Vsak četrtek smo tu, pozimi, poleti, med počitnicami – vedno. Verjamem, da je rednost naših obiskov pomembna. Otrokom daje občutek varnosti, zaupanja in trdnosti. S pomočjo akcije, pobudnika katere sta podjetji Henkel in Mercator, bomo lahko ohranjali svoje redne obiske v bolnišnicah po vsej Sloveniji. V imenu društva Rdeči noski se iskreno zahvaljujem za podporo! Hvala obema podjetjema in kupcem za zbrana sredstva! Vem, da je to začetek uspešnega sodelovanja,«, je povedala Eva Š. Maurer, ambasadorka organizacije Rdeči noski.

Aleksander Smerkelj (klovn zdravnik) pa je dodal: »Jaz bi se rad zahvalil vsem Slovencem, ki so v zadnjih mesecih tako pridno prali perilo in pomivali posode. Kako je to super - pomagaš, pa še čist si! Hvala.«

Rdeči noski v Sloveniji že 12 let redno obiskujejo otroke in odrasle v 15 splošnih in specializiranih bolnišnicah z otroškimi oddelki.

Za Rdečimi noski, zabavnimi zdravniki, se skrivajo profesionalni umetniki, usposobljeni za delo v občutljivih okoljih, kot so bolnišnice, ustanove za osebe s posebnimi potrebami, zdravstvene ustanove in domovi za starejše osebe.

»Vsak četrtek je na našem oddelku ter na drugih bolnišničnih oddelkih, na katerih se zdravijo otroci in mladostniki, zelo poseben dan. Poseben zato, ker se takrat med majhne in velike skrbi vrine smeh in poskrbi, da tudi v sivih in deževnih dneh, vsaj za nekaj časa, posije sonce. Klovni zdravniki so skozi leta postali del naše bolnišnice. Našim pacientom in njihovim staršem pokažejo, da kljub bolezni še vedno obstaja veliko razlogov za smeh. S smehom in dobro voljo pa je lažje prenesti vse zoprne strani zdravljenja, zato smo njihovega delovanja resnično veseli,« je povedal Andrej Mlakar, dr. med., predstavnik Otroškega oddelka in koordinator pediatričnega medicinskega področja.

Pobudnika akcije Henkel in Mercator sta ponosna, da sta z akcijo podprla delo Rdečih noskov. »Zelo smo zadovoljni, da lahko podpiramo Rdeče noske, saj spoštujemo njihova plemenita dejanja. Cenimo, da otrokom lajšajo preživljanje časa v bolnišnici in jim rišejo nasmehe na obraze. S svojim delom kažejo, kako malo je potrebno, da pomagamo drugim, še posebej pri srcu pa nam je dejstvo, da govorimo o pomoči otrokom. Omogočajo jim, da so del zdravljenja in terapij tudi veselje in smeh. Ob tej priložnosti se zahvaljujemo vsem, ki so sodelovali v akciji. Hvala podjetju Mercator. Uspeh te akcije je za nas motiv, da nadaljujemo s projektom,« je povedala Špela Palčič, key account manager Henkel Slovenija.

»Nihče noče biti bolan in noče v bolnišnico, po drugi strani pa vsakdo kdaj zboli in mora po pomoč. Prav zato imamo Rdeče noske radi, saj v bolnišnicah pomagajo našim otrokom. Zelo pomembno je, da tudi otroci s svojo igrivostjo in naravnim optimizmom prispevajo k svojemu zdravljenju. In tu svoje veliko delo opravijo klovni zdravniki Rdečih noskov. V sodelovanju z organizacijo Rdeči noski in podjetjem Henkel je Mercator pri humanitarni akciji, ki riše nasmehe na obraze bolnih otrok, sodeloval že večkrat in upam, da bomo to lepo poslanstvo ohranili tudi v prihodnje,«, je povedala Katja Kek, izvršna direktorica za marketing in razvoj v Mercatorju.

V letu 2015 so Rdeči noski v Sloveniji obiskali preko 37.000 otrok in odraslih v več kot 27 ustanovah. Henkel in Mercator sta izredno ponosna, da sta s to akcijo prispevala k delu organizacije Rdeči noski v želji, da narišeta nasmehe na obraze čim več otrok in odraslih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord