S Cityparkom pomagajte družinam v stiski

Klavdija Miklavžin Javornik je zadovoljna, da so tudi letos pripravili akcijo. Le je dobiti, še lepše je podariti. (foto: Robert Krumpak) Robert Krumpak
5. 12. 2017

»Medtem ko nekatere družine nestrpno pričakujejo božični večer, pa (pre)mnoge s strahom odštevajo čas do božiča. Sprašujejo se, kako naj kupijo presenečenje za otroka, ko pa nimajo niti za hrano. Tem družinam želimo in že več let skušamo pomagati,« ob začetku akcije Lepo je dobiti, še lepše podariti poudarja Klavdija Miklavžin Javornik, vodja marketinga v Cityparku.

Naše največje nakupovalno središče tudi letos organizira dobrodelno akcijo zbiranja daril za otroke, ki jim starši ne morejo kupiti niti najbolj osnovnih stvari, kaj šele daril. Obiskovalci Cityparka, ki želijo izpolniti željo, jo iz smrečice vzamejo in izpolnijo. Nato darilo predajo na Info točki Cityparka, kjer ga Citypark ustrezno zavije in pred prazniki preda otrokom. Smrečico z željami so v Cityparku postavili v prvem nadstropju (pred Sportino). Vsa darila bo Božiček otrokom prinesel pred prazniki.

Klavdija Miklavžin Javornik ob tem dodaja: »Vemo, da je veliko otrok, ki jim starši ne morejo izpolniti želje, zato znova pristopamo k tej akciji in vabimo vse obiskovalce, da nam po svojih močeh pomagajo pričarati nasmeh na obraze otrok.«

Nakupovalno središče Citypark, ki letos praznuje 15. rojstni dan, je z več kot 120 trgovinami in lokali največje nakupovalno središče v Sloveniji in hkrati najmodernejše v Ljubljani. Ponuja najprestižnejše blagovne znamke, zagotavlja najvišjo kakovost storitev in postavlja modne trende. Lani ga je obiskalo več kot 9 milijonov ljudi, zanje so pripravili približno 250 dogodkov. Citypark je eno od štirih nakupovalnih središč, ki jih v Sloveniji upravlja družba SES Center Management. Ta ima okoli 30 nakupovalnih središč v šestih državah srednje, južne in vzhodne Evrope, s skupno površino približno 810.000 kvadratnih metrov. Je vodilna družba na področju gradnje, razvoja in upravljanja nakupovalnih središč tako v Avstriji kot tudi v Sloveniji. V letu 2016 so njihova nakupovalna središča zabeležila 2,85 milijarde evrov bruto prihodka od prodaje. SES nakupovalna središča so že deseto leto med največjimi prodajnimi centri v Sloveniji.

Priporočamo