S šampinjoni zbrali 5708,90 evrov za Europo Donno

7. 11. 2016
Deli
S šampinjoni zbrali 5708,90 evrov za Europo Donno

Osveščanju o raku dojk so se v mesecu oktobru pridružili tudi pri Hoferju, kjer so spodbujali uživanje šampinjonov in aktivno podprli združenje Europa Donna. Raziskave kažejo, da šampinjoni vsebujejo koristne snovi, ki lahko pripomorejo k preventivi raka dojk. Od vsakega nakupa šampinjonov v roza embalaži so 10 centov namenili združenju Europa Donna. Ob koncu akcije so zbrali kar 5708,90 evrov.

»Naše dejavnosti in delovanje ne bi bilo tako vidno in uspešno brez naših podpornikov in donatorjev. Iskreno se zahvaljujemo podjetju Hofer Slovenija za letošnjo kampanjo, s katero smo dosegli nov krog ljudi ter podporo, s katero bomo nadaljevali svoje delo,« je ob koncu akcije dejala generalna sekretarka Europe Donne Tanja Španić. Rožnati oktober se je zaključil, v Europi Donni pa nadaljujejo s svojimi aktivnostmi in osveščajo naprej. Rak dojk ne izbira in lahko pride kadarkoli, zato je pomembno, da vzdržujemo zdrav življenjski slog skozi vse leto. Zavedati se je potrebno, da je vsaka posameznica sama odgovorna za svoje zdravje. Zdrava prehrana, zadostna telesna aktivnost, pozitivna naravnanost in redno samopregledovanje dojk so vodila, ki bi jim morale slediti vse ženske.

Da je zdravje naš zaklad, poudarja tudi Jana Koteska, ambasadorka Roza oktobra in aktivna članica Europe Donne »Ob koncu akcije lahko rečem, da sem vesela sodelovanja in odziva vseh ljudi, ki so mi pošiljali fotografije roza šampinjonov in se pohvalili, kaj so dobrega skuhali. Zahvalila bi se Hoferju za odlično idejo in seveda donacijo, ki je presegla tudi moja pričakovanja. Naj se nas skrb za zdravje drži skozi celo leto, saj je edini pravi zaklad, ki ga imamo.«

Tega se zavedajo tudi pri Hoferju, kjer jim je še posebej pomembno zdravje njihovih zaposlenih. V mesecu oktobru so jih pozvali k aktivaciji, pri tem pa vključili tudi moške sodelavce, da izrazijo podporo ženskam v svoji okolici. »Vsak zaposleni je prejel izčrpne informacije o tematiki, v znak podpore pa smo si na svoje delovno oblačilo pripeli roza pentljo. Odzivi sodelavcev in naših kupcev so izjemni. Vsem se iskreno zahvaljujemo za podporo,« izpostavlja Lejla Helbl, vodja komunikacij in odgovornega vodenja pri podjetju Hofer.

Hofer je akcijo roza šampinjonov delil tudi s svojimi sledilci na Instagramu in tako tudi na družbenem omrežju osveščal o raku dojk.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord