Dogodki Promocijsko sporočilo

Skupna globalna akcija znamke NIVEA MEN in kluba Real Madrid

28. 11. 2017
Deli

Znamka NIVEA MEN predstavlja ekskluzivni video, v katerem so predstavljeni pogledi na pripravo, ki so jih v garderobi moštva Real Madrid podali igralci Sergio Ramos, Marcelo, Isco in Lucas Vazquez.

Dva zmagovalca v enem globalnem moštvu: NIVEA MEN, vodilna znamka za moško nego na globalnem trgu, in svetovno znani nogometni klub Real Madrid C. F. predstavljata svoje partnerstvo v 70 državah. Kot začetno potezo tega globalnega sodelovanja NIVEA MEN predstavlja pomen priprave, s čimer želi aktivirati moške po vsem svetu, da razkrijejo svoj polni potencial v vsakdanjem življenju.

NIVEA MEN in Real Madrid v izbranih državah uspešno sodelujeta že od leta 2013. Zdaj sta Stefan F. Heidenreich, predsednik izvršnega odbora podjetja Beiersdorf, in Florentino Pérez Rodriguez, predsednik kluba Real Madrid C. F., podpisala petletno pogodbo, s katero sta razširila partnerstvo na globalno raven.

»Sodobni nogomet in moška nega se odlično dopolnjujeta, oba sta sinonim za vrednote, kot so zaupanje, skupnost, strast in mojstrstvo. Zato smo navdušeni, da je naše sodelovanje s svetovno znanim nogometnim klubom Real Madrid prešlo na globalno raven,« je dejal Stefan F. Heidenreich, CEO v podjetju Beiersdorf. Real Madrid ima več kot 500 milijonov navijačev po vsem svetu in je klub z najvišjo vrednostjo blagovne znamke (FORBES 2013–2016). »Moške širom sveta povezuje močna strast do nogometa,« pravi Thomas Ingelfinger, član izvršnega odbora za Evropo v podjetju Beiersdorf AG.

»Umestitev znamke NIVEA MEN in njenih negovalnih izdelkov v to okolje omogoča močno, čustveno vez z moško ciljno skupino.« Mednarodna študija1, ki spremlja začetek globalnega partnerstva, poudarja pomembnost združitve znamke NIVEA MEN z moštvom kluba Real Madrid: 71 odstotkov moških je potrdilo, da bolj zaupajo v kakovost in učinkovitost izdelkov blagovnih znamk, če vedo, da jih uporabljajo profesionalci.

Mednarodna študija

Priprava izboljša samozavest pri moških

»Poleg naših vrednot znamko NIVEA MEN z nogometom močno povezuje pomen temeljite priprave. Če so pripravljeni, se moški bolje počutijo v svoji koži in so zato bolj samozavestni,« nadaljuje Ingelfinger. »Celo vrhunski talent ni nič brez samozavesti: tisto, kar ima zmagovalno moč v tekmi, je brezpogojno zaupanje vase, v lastne sposobnosti in ekipo.«

NIVEA MEN uporablja globalno predstavitev partnerstva s klubom Real Madrid za aktivacijo moških, da razkrijejo svoj polni potencial, tako da se pripravijo na izzive vsakdanjega življenja – pripravljenost se namreč izkaže za enega najboljših virov samozavesti. Študija je bila izvedena med 18- do 69-letniki v 19 državah. Rezultati so bili naslednji: 92 odstotkov moških meni, da je za njihovo učinkovitost pomembno, da se dobro počutijo v svoji koži, tako pri športu kot pri delu.

Mnenja o pripravi iz garderobe

Videoposnetek igralcev moštva Real Madrid

79 odstotkov moških v študiji je potrdilo, da so profesionalni športniki in njihovi postopki priprave pomemben vir navdiha, ki okrepi njihovo lastno pripravljenost in učinkovitost.

NIVEA MEN zato ponuja izjemen vpogled v zakulisje kluba Real Madrid: Sergio Ramos, Marcelo, Isco in Lucas Vazquez v videoposnetku delijo osebno razumevanje priprave iz garderobe. Navijači spoznajo »moške, ki se skrivajo v igralcih« – njihove rituale, motivacije in njihove tehnike priprave.

»Z zaupanja polnim sodelovanjem s klubom Real Madrid lahko nogometnim navdušencem omogočimo takšne trenutke edinstvene bližine,« pravi Ingelfinger. »S tem navdihnemo moške, da se pripravijo in postanejo najboljša mogoča različica samih sebe.«

Skozi petletno pogodbeno obdobje bo znamka NIVEA MEN skrbela za inovacije in uvajanje širokega spektra marketinških aktivnosti, ki bodo izpostavljale igralce Reala Madrida na vseh stičnih točkah, kot so prodajna mesta, televizija, stadioni in družbene platforme. Z digitalno močjo obeh blagovnih znamk bodo spletne aktivnosti ostale glavno žarišče za nagovarjanje ciljne skupine.

*Vir: Euromonitor International Limited; NIVEA glede na ime krovne blagovne znamke v kategorijah nege telesa, nege obraza in nege rok; po vrednosti maloprodaje v letu 2016.

Real Madrid