Konec novembra je v SiTi Teatru potekala prav posebna predstava 'Še vedno mame'. Komedijo je BTC podaril akciji 'Slojenčki', ki jo organizira Ultrazvočno društvo. S predstavo so začeli nov prav poseben projekt zbiranja podpore in donacij za nakup in obnovo opreme za Porodnišnico Ljubljana.
Častno pokroviteljstvo nad dobrodelno akcijo je prevzel predsednik republike Borut Pahor, tudi ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc podpira akcijo Slojenčki in je v pozdravnem pismu zapisala, da so otroci naša prihodnost in ta prihodnost se za naše nove državljane začenja v urejenem in prijetnem okolju porodnišnic. Zapisala je, da ne le kot ženska in mama, temveč tudi kot ministrica za zdravje izjemno ceni prizadevanja vseh zdravstvenih delavcev v Porodnišnici Ljubljana, ki vsak dan skrbijo za nosečnice, mamice in seveda novorojenčke.
Denarja je vedno premalo
Doc. dr. Nataša Tul Mandić, dr. med., predsednica Ultrazvočnega društva in predstojnica KO za perinatologijo Ginekološke klinike UKC Ljubljana, je dejala: "Želimo si, da bi čim več ljudi podprlo našo dobrodelno akcijo Slojenčki (www.slojencki.si). Pobudo vodi Ultrazvočno društvo, v sodelovanju s Porodnišnico Ljubljana. Cilj je zbiranje sredstev za prepotrebno opremo za Porodnišnico Ljubljana, ki je v veliko primerih stara že skoraj 30 let.
V Porodnišnici Ljubljana, ki je osrednja slovenska porodnišnica, se rodi več kot tretjina slovenskih otrok. Spremljamo in zdravimo nosečnice iz vseh slovenskih regij. Še posebej tiste nosečnice, pri katerih je njihovo zdravstveno stanje ogroženo, v nosečnosti prihaja do zapletov ali je ogroženo zdravje novorojenčkov. Smo vrhunski terciarni center, ki si prizadeva svoj nivo še izboljšati. In ker se zavedamo, da je v zdravstvu denarja vedno premalo, smo se na pobudo nekaterih naših pacientk, prijateljic, sodelavk lotili alternativnega reševanja problemov – to je z zbiranjem donacij.
Projekt Slojenčki je nastal na pobudo moje pacientke Tijane s ciljem, da bi se otroci rojevali v čim boljših pogojih med spremljanjem nosečnosti in med porodom." Projektu so se kot partnerji že pridružili Zavarovalnica Triglav, Pro plus, Fini oglasi in Med.Over.Net, Agencija Arih in številna druga podjetja.
A. K.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču