Slovenski oglaševalski festival: Herman in partnerji tudi to leto med najbolj nagrajenimi agencijami

Slovenski oglaševalski festival: Herman in partnerji tudi to leto med najbolj nagrajenimi agencijami (foto: Herman) Herman
16. 6. 2022 | Promocijsko sporočilo

Na zaključni prireditvi Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) so podelili najbolj imenitna priznanja v oglaševalski panogi na naših tleh. Hermanu in partnerjem je Slovenska oglaševalska zbornica namenila kar 9 odličij .

Na osrednjem dogodku oglaševalske stroke v Sloveniji Slovenskem oglaševalskem festivalu so se zbrali najboljši strokovnjaki komunikacijske panoge pri nas. Zbranim SOF ne prinaša le novih znanj, ki pomembno vplivajo na razvoj oglaševalske stroke, temveč nagrajuje najboljša oglaševalska dela in imena, ki stojijo za njimi. 

Svet tekmovalnega programa SOF že podelil priznanja

Na SOF-u pravijo, da namen tekme ni le pregled, katere oglaševalske kampanje so v preteklem letu izstopale, temveč da je tekma tudi pogled stroke v ogledalo ter da spodbuja k razvoju biti boljši. Svet tekmovalnega programa SOF je podelil prestižna srebrna in zlata priznanja, od katerih so kar 9 odličij prejeli Herman in partnerji.

Oglaševalske rešitve za Ljubljanske mlekarne in Mercator med najbolj nagrajenimi

Komunikacijske rešitve, ki so jih pri Hermanu in partnerjih zasnovali za Mercator in Ljubljanske mlekarne, so prejele osem odličij. Tri zlate in eno srebrno so prejeli za Ljubljanske mlekarne, in sicer oglaševalsko kampanjo MUmetnost za jogurte Mu. 

Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji Herman in partnerji, ki je kampanjo zasnoval, pravi, da gre pri Mumetnosti za svojevrsten komunikacijski projekt, ki je uspel v sicer tradicionalni industriji mlekarstva zgodbo o jogurtu Mu povedati na svež, inovativen in celovit način – od pašnika do prodajnih polic. 

»Projekt v osrednjo vlogo postavlja krave mlekarice, katerih pašne poti nato umetniki interpretirajo v svojih unikatnih stvaritvah, le te pa postanejo umetnost za potrošnike in širšo javnost. Mumetnost je projekt na stičišču ruralnega in urbanega, ter kulture in gospodarstva. Veseli smo, da je njegovo celovitost in domiselnost poleg vseh sodelujočih prepoznala tudi žirija 31. SOF-a,« je povedal eden izmed najbolj nagrajenih kreativnih direktorjev na letošnjem oglaševalskem festivalu.

Miha Bevc se je na tokratnem oglaševalskem festivalu skupaj z direktorico digitalnih komunikacij na Hermanu Nino Tanhofer, ponovno znašel tudi žirantski vlogi. 

Žirijo so prepričala tudi Hermanova dela za Mercator, za katera so prejeli tri srebrne nagrade.

Mercatorju je zaradi izvrstnosti komuniciranja Slovenska oglaševalska zbornica podelila naslov Oglaševalca leta. Najboljši sosed je s svojim inovativnim ter učinkovitim tržno komunikacijskim spletom prepričal strokovno žirijo in priznanje Oglaševalec leta osvojil po dveh desetletjih. 

Deveto nagrado je v roke Hermana in partnerjev prinesla družbeno odgovorna rešitev Primitivizem za Mladinin Proglas.

Za Herman in partnerji pa to niso prva oglaševalska priznanja to leto. Nekoliko pred SOF-om so prejeli imenitno Prizmo za upravljanje sprememb ob prenosu lastništva družbe Mercator. Tudi dve odličji Hrvaške zbornice za odnose z javnostmi (HUOJ) za najboljše komunikacijske projekte v regiji, obe za izvrstno digitalno komunikacijo.