Dogodki Promocijsko sporočilo

Slovenski otrok na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu

4. 6. 2019
Deli
Slovenski otrok na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu (foto: @MastercardSlovenia)
@MastercardSlovenia

Ob podpori družbe Mastercard® je osemletni Luka Viegele v Madridu na igrišče pospremil nogometaša na finalni tekmi UEFA Champions League. Posebno doživetje je del iniciative #ŽogaZbližuje, s katero želita NK Maribor in družba Mastercard obuditi družinsko navijaško tradicijo.

Mastercard je slovenskemu otroku prvič omogočil priložnost spremljati nogometaša na finalni tekmi UEFA Champions League v Madridu, ki je potekala med Tottenhamom in Liverpoolom, v soboto, 1. junija v Madridu. Luka Viegele je osemletni nogometni navdušenec, ki je bil kot spremljevalec nogometaša na finalni tekmi UEFA Chamions League v Madridu, javnosti prvič predstavljen v maju. Svoj prvi uvodni trening spremljanja glavnega sodnika na nogometno igrišče je opravil že na derbiju med NK Maribor in Olimpijo, tokrat pa je Luka na igrišče pospremil nizozemskega nogometaša kluba Liverpool, Virgila van Dijka.

Luka je v Madridu na igrišče polnega stadiona Wanda Metropolitano pospremil nogometaša Liverpoola, Virgila van Dijka. S ponosom in izjemnim veseljem je Luka hodil z roko v roki s svojim idolom in bil ob tem deležen glasnega aplavza s prepolnih tribun. Virgil van Dijk je bil ob koncu tekme, katere zmagovalni klub je bil Liverpool, izbran tudi za najboljšega igralca tekme.

To posebno doživetje je del pobude #ŽogaZbližuje, ki vabi družine na nogometno tekmo s spodbujanjem neprecenljivih družinskih trenutkov na stadionih. Slovenskega otroka, ki je imel prvič priložnost edinstvenega nogometnega doživetja, je v špansko prestolnico 1. junija pospremil oče Matej Viegele.

Finalna tekma UEFA Champions League v Madridu pa je bila še toliko bolj posebna, saj je bil kot glavni sodnik s strani UEFE izvoljen Damir Skomina, ki je s svojo ekipo sodil na najpomembnejši tekmi letošnje sezone lige prvakov. Za Skomino je bila to velika čast, s svojo ekipo pa je na to redko priložnost zelo ponosen. Že ob začetku tekme je poskrbel za najhitreje dosojeno enajstmetrovko v Ligi prvakov, kar je poskrbelo za precejšnje presenečenje med navijači.

Mastercard je v sodelovanju z NK Maribor letos prvič pričel z iniciativo #ŽogaZbližuje, katere glavni cilj je obuditi družinsko navijaško tradicijo, okrepiti povezovalno moč nogometa in pripeljati čim več družin z otroki nazaj na tribune. V letošnji nogometni sezoni so bile znotraj iniciative izpeljane številne aktivnosti, ki spodbujajo pozitivno navijaško kulturo na stadionskih tribunah in botrujejo postopnemu izginjanju medgeneracijske športne kulture. Skupaj z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana je Mastercard opravil obširno raziskavo o kulturi nogometnega navijaštva v Sloveniji, omogočil otrokom in družinam številne aktivnosti in ugodnosti na družinskem stadionu Ljudski vrt v Mariboru ter prvič na družinskem sektorju združil navijače nasprotnih ekip v povezano in kulturno športno navijanje.

Iniciativa #ŽogaZbližuje se v pomladanski nogometni sezoni zaključuje z Lukovim posebnim doživetjem, ki se mu bo za vedno vtisnilo v spomin in ga spodbujalo pri nadaljnjih športnih dosežkih. Ker Mastercard stremi k sodelovanju in povezovanju, predvsem različnih generacij in družinskih vezi na vseh stadionih, bo družinam še naprej omogočal sproščeno športno navijanje na stadionih.

Aleš Petejan, vodja marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, ob tem dodaja: »Pri družbi Mastercard smo skupaj z Luko izjemno veseli nepozabne izkušnje, kjer je v edinstveni vlogi spremljevalca nogometaša na tekmi UEFA Champions League Luka prvič stopil na igrišče v imenu celotne Slovenije. Še naprej se bomo zavzemali za pozitivno in sproščeno vzdušje na stadionih, ki povezuje družine in soustvarja novo nogometno zgodbo.«

  
O raziskavi Kultura nogometnega navijaštva v Sloveniji

Raziskavo je opravljal Mastercard v partnerstvu z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana v času od februarja do marca 2019. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kakšna je kultura nogometnega navijaštva v Sloveniji, v raziskavo pa je bilo vključenih več kot 2000 prebivalcev splošne populacije Republike Slovenije, v starosti od 18 do 75 let.