Softnet – en operater, en kontakt za celotno regijo, veliki prihranki za podjetje

24. 3. 2017
Deli
Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet

Kaj lahko naredi podjetje, ki ima pisarne v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini, za komunikacijske storitve pa plačuje visoke stroške?

Andrej Boštjančič je s sodelavci predstavil primere dobrih praks integracije komunikacij v poslovnem okolju
Dogodek, ki ga je organiziralo podjetje Softnet, je bil namenjen direktorjem podjetij, vodjem informatike ter vodjem prodaje in nabave.

»Rešitev je en operater, kar pomeni en kontakt za celotno regijo. Podjetje ima tako vso podporo na enem mestu in se mu ni treba ukvarjati s posameznimi operaterji v državah, v katerih deluje,« je na strokovnem izobraževalnem dogodku Integracija komunikacij v poslovnem okolju poudaril Andrej Boštjančič, direktor podjetja Softnet, ki že več kot 20 let uspešno rešuje telekomunikacijske izzive podjetij v 16 državah po vsem svetu, med vsemi ponudniki pa najbolj celovito pokriva države nekdanje Jugoslavije. Letos je na slovenski trg vstopil tudi kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja.

Na dogodku, ki je bil namenjen direktorjem podjetij, vodjem informatike ter vodjem prodaje in nabave, je Boštjančič s sodelavci predstavili konkretne rešitve za celovito informacijsko podporo poslovnim procesom, ki je v sodobnem poslovnem okolju nepogrešljiva. »Pri tem je pomembno, da podjetje v čim krajšem času prilagodi informacijsko infrastrukturo, predvsem pa, da uporablja preverjene in učinkovite rešitve,« je dejal Boštjančič. Takšne ponuja Softnet, ki ima lastno omrežje in podjetja v Sloveniji, Hrvaški, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Makedoniji, Bolgariji in Romuniji ter vozlišča v Albaniji, na Kosovu, v Rusiji, Ukrajini. Hkrati pokriva Kitajsko, kjer ima tri pisarne in vozlišča, prav tako v Vietnamu, medtem ko ima v Singapurju in na Filipinih pisarno, načrtuje pa še širitev v Indonezijo.

Kaj torej lahko naredi podjetje, ki deluje v petih državah in ima tako opraviti z vsaj petimi različnimi operaterji, zato za fiksno in mobilno telefonijo plačuje visoke zneske? »V Softnetu na vsaki lokaciji postavimo IP-telefonsko centralo, jih med seboj povežemo z vodili SIP in tako omogočimo brezplačno komunikacijo znotraj podjetja, čeprav to deluje v različnih državah. Druga možnost je, da uporabimo samo eno centralo IP, v katero pripeljemo vodila SIP za vse države,« je pojasnil Andrej Boštjančič in dodal, da nato vsakemu telefonu dodelijo številke iz več držav. Razlog je preprost: na vsak telefon kličemo iz mobilnega omrežja po lokalni tarifi, zato klic stane le nekaj centov namesto en evro, na primer.

Prihranki pri integraciji telefonskih storitev z računalniškimi aplikacijami so za podjetje zelo pomembni, a najpomembnejša je s tem povezana večja produktivnost. »Učinki integracije IP-telefonije v obstoječe okolje oziroma v obstoječi sistem CRM so takojšnji, in sicer se zmanjšajo stroški na mesečni ravni. Poleg tega pa se v nekaj mesecih spremeni način uporabe telefona v podjetju, kar se kaže v večji učinkovitosti zaposlenih,« je razloge za naložbo v napredni telefonski sistem utemeljil Stanko Gjuran iz Softneta. Poudarek je na integraciji računalniških aplikacij s telefonijo in integraciji z mobilnimi napravami, kot so mobilni telefoni, tablica, prenosni računalnik. »Pri tem je pomembno, da podjetje izobrazi zaposlene, saj je potrebna sprememba starih miselnih vzorcev,« je še dodal Gjuran.

»Podjetja, ki delujejo v različnih državah, lahko stroške dodatno zmanjšajo ne samo z virtualizacijo v IT-okolju, ampak tudi z virtualizacijo na podatkovnih vodih,« je dejal Grega Zoubek iz partnerskega podjetja Citrix. Med razlogi, zakaj je smiselno vlagati dodatna sredstva za povečanje zanesljivosti in povezljivosti različnih lokacij, je izpostavil predvsem večjo produktivnost zaposlenih: »Vsako nedelovanje sistema povzroča motnje v poslovnem procesu, manjšo produktivnost in s tem izpad dohodka.«

Podjetje Softnet deluje že 21. leto, letos pa so na slovenski trg vstopili kot tretji ponudnik virtualnega mobilnega omrežja oziroma kot sedmi ponudnik mobilne telefonije. Njihova prednost je, da lahko podjetjem, tudi največjim, zagotovijo celostne telekomunikacijske storitve, ki so v celoti prilagojene potrebam posameznega podjetja. Strankam nudijo vso podporo na enem mestu, so hitro odzivni in prilagodljivi. Prisotni so v 16 državah: poleg Slovenije še na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Makedoniji, Nemčiji, Avstriji, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Rusiji, na Kitajskem, v Singapurju, Vietnamu in od lani še na Filipinih. V Sloveniji imajo 18 zaposlenih, po vsem svetu pa več kot 55.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord