Šova Survivor in Dan najlepših sanj že osvojila gledalce!

6. 9. 2016
Deli

Na POP TV so jesen začeli nad pričakovanji. Vsi začetki šovov so bili med gledalci sprejeti nadpovprečno in dosegli vrhunsko gledanost. Survivor in Dan najlepših sanj sta gledalce osvojila že s prvo oddajo. V svojih terminih pa sta prepričljivo prva izbira gledalcev!

Prvo odddajo šova Survivor gledala več kot polovica gledalcev

Survivor je s prvo oddajo dosegel 12,3% rating in 50% delež gledalcev v živo. Kar pomeni, da si je najbolj adrenalinski šov te jeseni ogledal vsak drugi od takrat zbranih pred zasloni. Vse pa kaže, da so ženske pri nas še večje ljubiteljice adrenalina kot moški. Prvo oddajo šova Survivor si je namreč ogledalo kar 54 % žensk (14,6 % rating) takrat zbranih pred zasloni.*

Dan najlepših sanj ponovno zmagovalec v svojem terminu

Včeraj se je na POP TV začela nova sezona oddaje Dan najlepših sanj s Petrom Polesom. Gledana je bila odlično in dosegla 9,8 % rating in 41 % delež gledalcev v živo. Med ženskami pa kar 12,6 % rating in 50 % delež.* Prvo oddajo si bodo gledalci zagotovo zapomnili po pristanku z balonom, že v ponedeljek pa nas čakajo nove izpolnjene želje. Dan najlepših sanj je od prve sezone prva izbira gledalcev v svojem terminu in z novo sezono je pokazala, da lahko sanjamo še naprej.

Gorski zdravnik zasvojil Slovence!

Verjetno je do zdaj že prav vsak slišal za zdravnika Martina Gruberja, ki je od prvega trenutka zasvojil naše gledalce. Gorski zdravnik je včeraj na POP TV začel z novo in zadnjo posneto deveto sezono in ponovno navdušil gledalce – dosegel je 11,8 % rating in 51 % delež. Očarljivi Hans Sigl pa je še vedno najbolj priljubljen med ženskami, med katerimi je včeraj dosegel neverjetni 14,2 % rating in 59 % delež.* Ta trenutek ekipa Gorskega zdravnika pospešeno snema že deseto sezono priljubljene serije in takoj ko bo mogoče jo bomo predvajali tudi na POP TV.

V kratkem pa prihajajo na POP TV tudi začetki novih sezon šova Slovenija ima talent, serije Usodno vino in nova romantična resničnostna oddaja Ljubezen po domače. In komaj čakamo, da gledalci spoznajo njihove nove talente, junake in ljubezenske zgodbe.

*vsi podatki so navedeni za ciljno skupino gledalcev od 18-54 let. Podatki veljajo za delež vseh gledalcev televizijskih vsebin v živo, za obdobje od 31.8.2016 – 6.9.2016. Vir: AGB Nielsen Media Research, 18-54 let

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord