Speak Up: Početi morate, kar vam pospeši bitje srca in odpre oči!

21. 3. 2018
Deli

Zavod Ypsilon je v Festivalni dvorani Ljubljana organiziral peti Speak Up, tokrat z geslom Follow Your Dreams. Že drugo leto zapored je dogodek podprl Lidl Slovenija v okviru pobude Ustvarimo boljši svet. Namen dogodka je motivirati občinstvo za postavljanje osebnih in profesionalnih ciljev. Na dogodek so zato povabili prepoznavne ljudi iz različnih družbenih področij, ki po dosežkih izstopajo iz povprečja.

Govorniki in govornice: Dejan Zavec, Ivana Djilas, Andreja Sterle Podobnik, Matej Markovič, Maša Hrovat in Matic Vizjak so v 15 minutnih govorih prikazali svoj pogled na sanje ter spregovorili o vlogi neuspeha. S svojimi zgodbami so občinstvu pokazali pozitiven zgled, kako izpolniti zastavljene cilje: cilji morajo biti dovolj veliki, učiti se je treba iz padcev, predvsem pa je treba biti pozoren na priložnosti in sprejemati dobre odločitve. Dogodek je povezovala Mojca Mavec, za glasbo je poskrbel Trkaj, občinstvo pa je razgibala Hana Verdev iz Lidlove Vitalnice.

Po dogodku je Andraž Šiler, strokovni direkor Zavoda Ypsilon, povedal: »Vesel sem, da Speak Up odrašča, se razvija in nadgrajuje. Da se ga je letos udeležilo že več kot 300 obiskovalcev in da smo v govorih poslušali o vztrajnosti, postavljanju ciljev in o pogumu, s katerim sanje lahko postanejo realnost. Izjemno sem ponosen, da smo na oder postavili tudi zgodbi dveh milenijcev, Maše in Matica, in s tem morda spodbudili še kak žarek inovativnosti med mladimi. V prihodnje si želimo, da bi dogodek še bolj povezali z družbeno noto, predvsem v obliki dobrodelnosti, slovenskemu občinstvu pa si želimo predstaviti tudi kakega navdihujočega tujega gosta.«

Tina Cipot, vodja področja Korporativnega komuniciranja, je povedala: »Lidl Slovenija želi s svojimi projekti spreminjati svet na bolje. Z dogodki kot je Speak Up usmerimo žaromete na izjemne posameznike, ki s svojimi zgodbami ne le navdihujejo, pač pa tudi motivirajo vse nas, da pogumno stopimo svojim sanjam naproti.«

Na dogodku so tokrat zbirali hrano z daljšim rokom trajanja in šolske potrebščine za Zvezo prijateljev mladine Slovenije. Za pogostitev je poskrbel zavod Pod strehco, ki s svojim delovanjem omogoča dnevne tople obroke socialno ogroženim družinam in starejšim občanom.

Zavod Ypsilon je stičišče proaktivnih predstavnikov generacije Y. Organizirajo mreženjske dogodke in izobraževanja digitalnih in mehkih veščin. Mlade povezujejo z mentorji v Mentorskem programu. S projektom Made with Y jih usposabljajo za prvo zaposlitev in povezujejo z delodajalci.

Lidl Slovenija podpira sanje s pobudo Ustvarimo boljši svet. Z njo podpirajo mnoge organizacije in ustvarjajo družbeno koristne projekte. Postani športnik vključuje mlade invalide v šport. Lojtr'ca domačih na police trgovin postavlja slovenske podjetnike. S Koraki za tačke zbirajo sredstva za zavržene živali.