Kdo so osebe, na katere morate narediti vtis? Koga morate prepričati, da si prav vaš projekt zasluži nagrado Sempler? Vas zanima, kdo so strokovnjaki, ki bodo odločali o najboljših medijskih projektih v regiji Adriatik? Naj vam predstavimo žirijo.
Gre za devet uglednih strokovnjakov iz regije, ki prihajajo tako iz agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov, in sicer: Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica oglaševalske agencije PublicisOne in operativna direktorica za regijo Adriatik, Marija Matić, direktorica medijskega načrtovanja v srbski medijski agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor in ustanovitelj digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga in razvoja v podjetju Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga v podjetju L'Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor oglaševalske agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog, in Daniel Vuković, glavni kreativni direktor v oglaševalski agenciji McCann Zagreb.
Vsi našteti člani žirije bodo prijavljena dela presojali pod taktirko njenega predsednika Darka Ivančevića, globalnega podpredsednika za Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.
Še niste prijavili svojega zmagovalnega projekta? V tekmo za enajst zlatih nagrad kot tudi za najvišjo nagrado, veliki sempler, se lahko prijavite do 10. novembra 2017.