Spoznajte letošnjo žirijo za nagrade Sempler

4. 10. 2017
Spoznajte letošnjo žirijo za nagrade Sempler (foto: sempl press)
sempl press

Kdo so osebe, na katere morate narediti vtis? Koga morate prepričati, da si prav vaš projekt zasluži nagrado Sempler? Vas zanima, kdo so strokovnjaki, ki bodo odločali o najboljših medijskih projektih v regiji Adriatik? Naj vam predstavimo žirijo.

Gre za devet uglednih strokovnjakov iz regije, ki prihajajo tako iz agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov, in sicer: Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica oglaševalske agencije PublicisOne in operativna direktorica za regijo Adriatik, Marija Matić, direktorica medijskega načrtovanja v srbski medijski agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor in ustanovitelj digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga in razvoja v podjetju Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga v podjetju L'Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor oglaševalske agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog, in Daniel Vuković, glavni kreativni direktor v oglaševalski agenciji McCann Zagreb.

Vsi našteti člani žirije bodo prijavljena dela presojali pod taktirko njenega predsednika Darka Ivančevića, globalnega podpredsednika za Staropramen v pivovarski multinacionalki Molson Coors.

Še niste prijavili svojega zmagovalnega projekta? V tekmo za enajst zlatih nagrad kot tudi za najvišjo nagrado, veliki sempler, se lahko prijavite do 10. novembra 2017.