V Dominikanskem samostanu na Ptuju so pred dnevi predstavili novo blagovno znamko destinacije Štajerska. Z bogato ponudbo se bo še močneje povezala, povzdignila in s ponosom zarisala na domač in mednarodni zemljevid atraktivnih turističnih destinacij.
Si predstavljate destinacijo, kjer vam ni treba izbirati med urbanim in naravnim svetom, saj se lahko obema predate v prepletu? To je Štajerska. Urbanaravni užitek, unikatno doživetje v objemu gostoljubnosti, odprtosti in družabnosti.
Izjemno nas veseli dejstvo, da smo deležniki na območju Podravja prepoznali potrebo po večjem in učinkovitejšem povezovanju podravskih občin v destinacijo Štajerska. Veččlansko partnerstvo konzorcija destinacije Štajerska je danes predstavilo blagovno znamko, promocijski video in spletni portal Štajerska.
V uvodnem delu sta nas pozdravila podžupan najstarejšega slovenskega mesta, Boštjan Šeruga, ki je pozdravil povezovanje in sodelovanje med različnimi deležniki, ter vodja Sektorja za razvoj turizma na Direktoratu za turizem Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, Doris Urbančič Windisch, ki je izpostavila vlogo regijskega povezovanja v luči nove nacionalne turistične strategije: »Povezanost in usklajeno delovanje deležnikov v slovenskem turizmu sta namreč ključna za uspešno doseganje konkurenčnosti slovenskega turizma, kar poudarja tudi Strategija slovenskega turizma za obdobje 2022-2028.«
Misel je dopolnila mag. Livija Kovač Kostantinovič, vodja korporativnega PR na Slovenski turistični organizaciji: »Veseli nas, da povezovanje in sodelovanje deležnikov v destinaciji Štajerska nastaja na temelju spodbud, potreb in želja deležnikov. V slovenskem turizmu smo povezovanju in usklajevanju rekli jasen da.«
»Destinacija Štajerska je s turističnega vidika izjemen korak naprej pri uspešnem preboju vzhodnega dela Slovenije zunaj meja Slovenije in Evrope,« je poudarila Tanja Srečkovič Bolšec, direktorica Zavoda za turizem Ptuj in predsednica konzorcija, ter dodala, da je »prednost povezovanja tudi v vzpostavitvi skupnih trženjskih kanalov, izboljšanju turistične infrastrukture, storitev in ponudbe celovite destinacije ter postopnem povečevanje števila nočitev in dobe bivanja turistov«.
»Z vzpostavitvijo destinacijske znamke Štajerska smo jasno nakazili namero in potrebo po razvoju turizma na geografsko zaokroženem območju, ki zajema destinacije: Maribor, Ptuj, Pohorje, Jeruzalem Slovenija, Slovenske gorice, Haloze in Ravno polje,« je rezultat več kot triletnega truda po tovrstnem povezovanju povzel tudi direktor Regionalne razvojne agencije za Podravje - Maribor, Uroš Rozman, koordinator konzorcija, in dodal, »da je brezmejno regijsko povezovanje koristno tudi za gospodarstvo in lokalno prebivalstvo, saj na ta način dvigujemo kakovost bivanja vseh.«
Odlična dostopnost in geografska lega ter velika raznolikost ponudbe na majhnih razdaljah so naša dodana vrednost. Zato vas vabimo, da dan začnete z odkrivanjem galerij, muzejev in trendovskih kotičkov na mestnem kolesu ter z gorskim nadaljujete odkrivanje umetnin, ki jih s hribovji, gozdovi, reko in jezeri ustvarja narava. Doživite Štajersko! Urbanaravni užitek.
KONZORCIJ DESTINACIJE ŠTAJERSKE
RRA Podravje - Maribor (Občina Hoče-Slivnica), Zavod za turizem Maribor (Mestna občina Maribor), Zavod za turizem Ptuj (Mestna občina Ptuj, Občina Markovci), Razvojna agencija Slovenske gorice, d.o.o. (občine: Benedikt, Cerkvenjak, Duplek, Lenart, Pesnica pri Mariboru, Sv. Ana v Slovenskih goricah, Sv. Jurij v Slovenskih goricah, Šentilj, Destrnik, Juršinci, Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Trnovska vas), Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s.p. (občine: Rače-Fram, Kidričevo, Hajdina, Starše, Miklavž na Dravskem polju), PRJ HALO (občine: Zavrč, Gorišnica, Cirkulane, Videm, Podlehnik, Žetale, Majšperk), Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (občine: Ormož, Sv. Tomaž, Središče ob Dravi), Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Občina Sv. Trojica v Slovenskih goricah) ter občine Ruše, Kungota, Lovrenc na Pohorju, Selnica ob Dravi, Dornava, Makole in Poljčane; skupaj 39 občin in Združenje vinorodna Štajerska (29 vinarjev).