Štartaj Slovenija: Hit produkt 2016 je postal Nelipot!

Štartaj Slovenija: Hit produkt 2016 je postal Nelipot! (foto: Miro Majcen) Miro Majcen
19. 12. 2016

Ob zaključku projekta ŠTARTAJ SLOVENIJA so trije partnerji, Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in agencija Formitas s pomočjo kupcev izbrali Hit produkt 2016. To je postala naravna dezodorantna krema Nelipot, ki ostaja na voljo na policah megamarketov Interspar.

»Ta trenutek je predstavljal najino prihodnost, svobodo, poplačilo za ves trud. Ko je na mizi pred nama stala pogodba, sva oba čutila neverjeten ponos, a hkrati že veliko odgovornost – ostati in postati še boljši, s Sparom kot partnerjem,« sta svoje občutke strnila Tina Štrubelj in Simon Oblak, avtorja Hit produkta.

Kakšni so bili kriteriji izbire, je pojasnil Igor Mervič, generalni direktor podjetja Spar Slovenija: »Nelipot je odlična znamka, izdelek naravna dezodorantna krema je v trendu, podjetnika, ki sta jo ustvarila, imata vizijo, hkrati pa je Nelipot med vsemi 12 izdelki dosegel najboljšo prodajo, kar pomeni, da so na izbor Hit produkta ključno vplivali kupci.«

Dvanajst idej, dvanajst izdelkov, en Hit produkt. Ob zaključku nekajmesečnega projekta, ki je dvanajst slovenskih ustvarjalcev povezal v poslovnem izzivu življenja, so zmagovalci vsi. »Izkušnja s ŠTARTAJ SLOVENIJA je za najin posel neprecenljiva. Vedno sva verjela v svoj izdelek, v največje zadovoljstvo pa nama je videti, da tudi drugi verjamejo v naju in naju z nakupi spodbujajo. Celoten projekt ŠTARTAJ SLOVENIJA je nas 12 podjetnikov povezal in niti v enem trenutku se nismo počutili, kot da tekmujemo, ampak da drug drugega spodbujamo za naprej,« sta povedala Dijana in Miha Rolc, avtorja nogavic Zulu Zion.

Na policah ŠTARTAJ SLOVENIJA ostaja 9 izdelkov.

Poleg Nelipot so to še:

  • 20 Chocolate, edinstvene slovenske čokolade, izdelane na tradicionalen način »od zrna do tablice«,
  • Le Potica, miniaturna, ročno delana potica za dopeko s tremi nadevi,
  • pivovarna Knap, ki se s svojo svetlo in temno različico piva poklanja tradiciji zasavskih knapov,
  • sol z okusom Barba, unikatna mešanica slovenske soli in aromatičnih sestavin lokalnega porekla,
  • nogavice Zulu Zion, linija dizajnerskih nogavic, ki navdušujejo z barvitostjo in drugačnimi vzorci,
  • družabna igra Less, izvirna strateška družabna igra za vsakogar in vsako priložnost,
  • pekoče omake Gorki Chili, družina svežih čili omak različnih stopenj pikantnosti ter
  • mazilo Tattoo Care, mazilo iz skrbno izbranih sestavin za nego tetovaž in kože.

Ustvarjalci so s podjetjem Spar Slovenija sklenili ekskluzivno enoletno sodelovanje, ki za marsikoga predstavlja pomemben mejnik v poslu.

Janja Štrumbelj, avtorica potic Le Potica, je sodelovanje opisala z navdušenjem: »Podpis pogodbe mi pomeni doslej največje priznanje za izdelek in velik korak naprej na poti do uresničitve celotne ideje. To je ogromna vzpodbuda ne samo s strani Spara, temveč tudi mnogih kupcev, ki z nakupi lePotičk sporočajo, da želijo kakovostna slovenska živila.«

Generalni direktor Spar Slovenija Igor Mervič ob zaključku projekta Spar Slovenija na nadaljevanje zgodbe gleda z optimizmom.

»Prepričan sem, da imajo vsi podjetniki velike možnosti, da uspejo. Z devetimi bomo podpisali pogodbe o sodelovanju za naslednje leto. Glede na rezultate, glede na angažiranost vseh vpletenih, glede na voljo in delavnost so zame vsi zmagovalci. Še enkrat jim čestitam za vse, kar jim je uspelo doseči v teh mesecih.«