T. L. Sirk: Slovenija se bo lahko le z izgradnjo drugega tira uvrstila na globalni logistični zemljevid

21. 9. 2017
Deli
Andrej Sirk, direktor podjetja T:L Sirk, izpostavlja nujnost izgradnje drugega tira na železniški progi Divača-Koper. (foto: Barbara Reya)
Barbara Reya

»Ni več vprašanje, ali podpreti uveljavitev zakona o drugem tiru ali ne. Drugi tir je nujen za razvoj celotne države, časa za zavlačevanje nimamo več. Z njegovo izgradnjo ne bomo pridobila samo transportno-logistična podjetja, ampak celotna država. Žalostno je, da smo se do sedaj osredotočali samo na parcialne interese, ko pa bi morali gledati na dobrobit celotne države,« nujnost izgradnje drugega tira na železniški progi Koper–Divača tik pred nedeljskim referendum o njem izpostavlja tudi Andrej Sirk, direktor podjetja T. L. Sirk.

Samo s takšnimi velikimi infrastrukturnimi projekti se bo lahko Slovenija uvrstila na globalni logistični zemljevid, posledično pa s tem še okrepila tudi svojo vlogo tranzitne države.

»Drugi tir bo na dolgi rok povečal pretok tovora v Luki Koper, ki bo lahko le na ta način še naprej rastla in se razvijala ter postala pomembno okno v srednjo Evropo,« meni direktor enega največjih logističnih podjetij pri nas in dodaja, da si ne želi, da bi država dodatna sredstva za financiranje izgradnje drugega tira zagotovila iz naslova podražitve cestnin in trošarin za težka tovorna vozila. »Tovrstni ukrepi namreč ne predstavljajo samo dodatnega finančnega bremena za transportno-logistična podjetja, temveč posledično vplivajo tudi na zmanjšanje konkurenčnosti celotne transportne poti čez Slovenijo,« še pove direktor podjetja T. L. Sirk, ki v zadnjem obdobju postaja vse bolj uspešen igralec na področju zagotavljanja ladijskih prevozov na vse celine.

Ob dolgoročnem partnerstvu s svetovno znanimi ladjarji poleg prevozov zabojnikov po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij ponujajo tudi skladiščenje in vse izvozne ter uvozne carinske postopke. »V lanskem letu smo tako poskrbeli za prevoz 300 zabojnikov, letos pa smo dosegli nov mejnik – trenutno smo namreč na več kot 2.000 prepeljanih zabojnikov,« pozitivne rezultate predstavi Andrej Sirk in doda: »Naša prednost je zagotovo tudi ta, da lahko vse zabojnike, ki pridejo v Luko Koper iz držav EU, ocarinimo ne samo za Slovenijo, temveč tudi za stranke iz drugih evropskih držav.«

Podjetje T. L. Sirk je transportno in logistično podjetje. Že 10 let zagotavlja tako transportne kot tudi celovite logistične storitve – skladiščenje, carinske storitve, ladijski prevoz in cestni prevoz. Delujejo v 69 državah na petih celinah. V podjetju z več kot 20-letno družinsko tradicijo prevozništva danes zaposlujejo 132 ljudi. V logističnem centru v Ljubljani imajo po novem 6000 kvadratnih metrov pokritih površin, v katerih je prostora za 10.000 paletnih mest. V podjetju z lani v celoti posodobljenim voznim parkom omogočajo kakovostne storitve in želje ter potrebe naročnikov postavljajo na prvo mesto.

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču