Dogodki Promocijsko sporočilo

Tara Zupančič bo vodila 8. slovensko konferenco o digitalnem komuniciranju Diggit

18. 4. 2019
Deli
Tara Zupančič bo vodila 8. slovensko konferenco o digitalnem komuniciranju Diggit

Prva okolju prijazna (Zero Waste) konferenca o digitalnem komuniciranju Diggit, bo letos naredila še korak dlje – pomagali vam bodo do digitalne razstrupitve, skrbeli za človeško noto odnosa do okolja ter udeležence spodbujali k zdravemu in športnemu načinu življenja. 8. konferenca Diggit bo potekala 6. junija 2019, v Ljubljani na gospodarskem razstavišču.

Na Diggitu bodo spodbujali moderni urbani slog življenja, povezan z modo, glasbo, dobro in zdravo hrano in na splošno skrbeli za dobro počutje. Na koncu bodo podeljene tudi nagrade za digitalno uspešnost. Glavni govorec bo Peter Hinssen, pri digitalni razstrupitvi vam bo pomagal Aljoša Bagola, skupno pa bodo gostili več kot 30 priznanih govorcev. Dogodek bo povezovala Tara Zupančič.

Vsebinski del konference bo razdeljen na dva odra. Nosilna tema prvega bo “navdih”, saj bodo na njem delili navdihujoče zgodbe uspešnih slovenskih podjetnic, direktoric in kreativk ter pokrivali različne tematike s področja osebne rasti, od ohranjanja ravnotežja med poklicnim in zasebnim življenjem do potrebe po večjem pogumu in drznosti ter digitalnega razstrupljanja.

Ključni govorec bo Peter Hinssen, znani tehnološki navdušenec in govorec, avtor knjižne uspešnice Dan po jutrišnjem (The Day After Tomorrow). Poleg tega so nam svoj prihod že potrdili govorci iz podjetij, kot so Facebook, Outbrain in Philip Morris. Na drugem odru, z delovnim naslovom “kako” oziroma “how to”, pa bodo prikazali dobre prakse in študije primerov s področja digitalnega marketinga s ciljem udeležencem ponuditi poglobljeno znanje in nasvete, ki jih bodo lahko že takoj uporabili pri svojem delu. Vse skupaj pričakujejo preko 1000 udeležencev. Gostili bodo preko 30 večinoma domačih pa tudi mednarodno priznanih govorcev. Konferenco in celotno dogajanje bodo popestrili  sponzorji oz. oglaševalci z različnih podjetij in medijskih hiš, ki se predstavljajo na različne načine z različnimi aktivnostmi.

Vabimo vas, da tudi vi prispevate k širjenju te zgodbe in se vključite še s svojo aktivacijo #diggit dodaj.

Več o konferenci si preberite tukaj.