Škofjeločani THeWET z novo skladbo in spotom 'Blue Lizard' ponazarjajo življenje sodobnega človeka.
Moder kuščar, glavni junak vizualizacije skladbe, je prispodoba za posameznikovo življenje – tako kot modra žverca v spotu odkriva in išče tisto nekaj več, smo tudi ljudje nagnjeni k večnemu iskanju. Pravzaprav imamo veliko, vse, a tega ne znamo ceniti. In tako kot kuščar v spotu se bojimo – in ta strah nas zavira pred doseganjem ciljev. Skladba 'Blue Lizard' govori o življenju; kako nas redno postavlja pred preizkušnje, nam meče polena pod noge, se z nami poigrava, je kruto, je lepo. A na koncu je pomembno le to, da smo srečni in zadovoljni.
Modri kuščar v spotu je Jure Šuštar, ki je izvrstno upodobil gibanje teh plazilcev: njihov strah in previdnost in hkrati tudi njihov pogum, saj na koncu doseže svoj cilj in najde izgubljeni zaklad.
Marko Štibelj, Matic Žagar, Martin Doljak in Vid Vraničar so pretekli konec tedna proslavili 10 let glasbenega ustvarjanja, ki jih je na koncu povezalo v zasedbo THeWET z uradnim nastankom leta 2014.
Prisegajo na crossover funk, reggae, ska in hard rock glasbe, v svojih besedilih pa so hkrati družbeno kritični, sproščeni in mladostno brezbrižni. V lanskem letu so THeWET izdali prvenec 'Trip to Boston', prvovrstno mešanico glasbenih žanrov, ki pa jih možje svojevrstno mešajo v lasten glasbeni izraz. Svetu so predstavili 16 skladb in vsaka od njih vas popelje čez neko obdobje v življenju skupine (ali članov) THeWET. Pred kratkim so predstavili novo skladbo 'Funkolač', v kateri so se srečali s funkom, tokrat pa z 'Blue Lizardom' plujejo po ska vodah.