Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca

25. 5. 2017
Deli

Družba Mastercard v Sloveniji s partnerji NLB, družbo Europlakat in nakupovalnim središčem Citypark pričenja z akcijo »Tudi brez dotika se lahko dotakneta srca«.

S pomočjo inovativne tehnologije, prvič v Sloveniji vgrajene v svetlobne vitrine Citylight, želijo spodbuditi posameznike k njihovi aktivni udeležbi pri zbiranju sredstev za projekt Botrstvo v Sloveniji. Ti bodo lahko vse do konca letošnjega šolskega leta v večjih nakupovalnih centrih v Ljubljani, Mariboru in Celju prek brezstičnega plačevanja s karticami Maestro in Mastercard namenili pet evrov za otroke iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije.

Družba Mastercard je v sodelovanju s partnerji prvič v Sloveniji prikazala novo funkcionalnost tehnologije brezstičnega plačevanja. Obstoječo svetlobno vitrino Citylight je spremenila v interaktivno platformo, s pomočjo katere bo obiskovalce izbranih nakupovalnih središč ves mesec pozivala k darovanju za dober namen. Zbrana sredstva, ki lahko odprejo nove možnosti tudi najbolj ranljivim posameznikom v družbi, bo podelila projektu Botrstvo v Sloveniji.

Predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji Boštjan Fabjančič je ob pričetku enomesečne akcije dejal: »Pri družbi Mastercard smo počaščeni, da lahko razvoj tehnologije plačevanja usmerimo k doseganju plemenitega cilja. Napredek na področju tehnologije ustvarja nove priložnosti in nam tako zagotavlja udobno življenje, a vse prevečkrat nas ob tem tudi razdvaja. S takšnim projektom smo prikazali novo funkcionalnost brezstičnega plačevanja, ki ima številne prednosti v primerjavi z uveljavljenimi načini plačevanja. Tokrat nam pomaga pri premagovanju ovir oziroma krajšanju poti do tistih, ki našo pomoč še toliko bolj potrebujejo. Srčno verjamemo, da se bomo s skupnimi močmi dotaknili src mnogih in tako prispevali k boljšemu jutri otrok iz socialno ogroženih družin.«

NLB se je v projekt vključila s tem, da so omogočili sprejem kartic na inovativni tehnični rešitvi za varno brezstično kartično poslovanje. Kot pravi Nataša Tomc Jovović, poslovna direktorica za kartično poslovanje in plačilne storitve: »V NLB že tradicionalno sodelujemo v številnih humanitarnih projektih, ki jih podpiramo skupaj z našimi strankami in zaposlenimi. Za nakazila posameznikov na prijavljene akcije humanitarnih organizacij že vrsto let ne zaračunavamo provizij. Zgodbe mladostnikov in otrok pa se nas še posebej dotaknejo. S ponosom nas navdaja lanskoletna akcija 'Pomoč slovenskim porodnišnicam', kjer smo zbrana sredstva namenili nakupu nujno potrebne medicinske in ostale opreme v porodnišnicah. Nadejamo se, da bomo tudi v skupni akciji 'Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca' uresničili kar največ sanj.«

O umeščanju inovativnega pristopa v svetlobne vitrine Citylight je svoje misli z nami delil direktor trženja pri Europlakatu Urban Korenjak: »Z veseljem smo podprli akcijo zbiranja denarja v sklopu projekta Botrstvo. Doslej je Europlakat v podobnih projektih sodeloval z oglasnim prostorom za sporočila, ki so mimoidoče spodbujala k dobrodelnosti. Tokrat smo naredili še korak dlje, saj naša svetlobna vitrina združuje prostor za oglas in tehnologijo za brezstično plačevanje, ki sta jo prispevala naša partnerja Mastercard in NLB. Zunanje oglaševanje z razvojem tehnologije dobiva nove funkcionalnosti. Če je bila pred nekaj leti novost interakcija z mimoidočimi, smo šli tokrat še korak dlje in sporočilo povezali z akcijo. Pri Europlakatu si želimo, da bi bila ta kampanja čim bolj uspešna in da bomo z donacijami mimoidočih olajšali in polepšali vsakdanjik čim več socialno ogroženih družin, ki so vključene v projekt Botrstvo.«

Predsednica ZPM Ljubljana Moste-Polje, pod okriljem katerega poteka projekt Botrstvo v Sloveniji, Anita Ogulin je pričetek projekta pospremila s spodbudno mislijo: »V projekt Botrstvo v tem trenutku vključujemo več kot 5.000 otrok, ki jim pomaga več kot 4.500 botrov. Veseli smo, da se ljudje spomnijo na njih, da vedo, da vsi ne morejo niti do osnovnih stvari za preživetje. Hvaležna sem vsakomur, ki bo pomagal, da bomo tem otrokom lahko omogočili lepše življenje in boljše možnosti, s katerimi bodo enakovredni vrstnikom.«

»V našem nakupovalnem središču smo z velikim veseljem pristopili k akciji Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca. Dan za dnem se z različnimi dogodki – vsako leto je teh približno 250 – trudimo obiskovalcem vseh starosti polepšati dan. S tokratno akcijo bomo vse do konca šolskega leta naše obiskovalce preko napredne tehnologije opominjali na to, da s svojo donacijo na povsem enostaven način lahko tudi sami drugim polepšajo dan,« je dejal Toni Pugelj, direktor Cityparka. V največjem nakupovalnem središču pri nas, ki ga letno obišče več kot 9 milijonov ljudi, bo stal eden poseben citylight, kjer bodo obiskovalci z brezstično kartico lahko prispevali 5 evrov za otroke iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije. »Letos praznujemo 15. rojstni dan in v vseh teh letih smo ustvarili že ogromno zgodb, tudi dobrodelnih. Prepričan sem, da bo tudi ta zgodba, ki jo snujemo skupaj s projektom Botrstvo, ki skrbi za doseganje sanj in skritih želja naših najmlajših, prav tako ena izmed njih,« je še dodal Pugelj.

Med 25. majem in 22. junijem lahko svoj odtis pustite v nakupovalnih središčih v naslednjih mestih po Sloveniji:

  • Citypark, Ljubljana: 25. – 31. maj 2017
  • Europark Maribor: 1. – 7. junij 2017
  • Citycenter Celje: 8. – 14. junij 2017
  • Center Vič, Ljubljana: 15. – 22. junij 2017

O projektu Botrstvo

  • Projekt Botrstvo v Sloveniji deluje pod okriljem ZPM Ljubljana Moste-Polje in je namenjen izboljšanju kakovosti življenja otrok in mladostnikov, ki živijo v materialni stiski in potrebujejo finančno pomoč in spodbudo. Namen botrstva je zmanjšanje socialne izključenosti zaradi revščine in omogočanje boljših pogojev za otrokov zdrav razvoj, izobraževanje, odkrivanje in razvoj talentov ter s tem spodbudno preživljanje otroštva. Več informacij: http://www.boter.si; FB Botrstvo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord