Uspešna že peta dobrodelna akcija zbiranja rabljenih očal

22. 6. 2017
Deli
Akcija zbiranja očal (foto: Dobrodelno Press)
Dobrodelno Press

Lions klub Ljubljana Trnovski zvon in Hofer sta uspešno zaključila že peto vseslovensko dobrodelno akcijo zbiranja rabljenih očal, v kateri so pozivali kupce, da donirajo svoja stara očala, ki jih več ne potrebujejo.

Boris Koprivnikar z ženo Katjušo
Jurij Souček

Za slabovidne iz gospodarsko manj razvitih držav jim je uspelo zbrati kar 10.185 očal. Akcijo, v okviru katere je bilo v petih letih skupno zbranih že 53.523 očal, so v tem letu podprli tudi znani Slovenci.

V nekaterih predelih sveta je dostop do okulistične oskrbe otežen in marsikdo si ne more privoščiti ustreznih očal. Tako so pri Hoferju, z namenom ljudem v gospodarsko manj razvitih državah omogočiti boljše življenje, že petič zapored podprli uspešen mednarodni projekt zbiranja rabljenih očal. V akciji, ki je potekala od 30. marca do 7. maja 2017, je bilo mogoče rabljena očala oddati v zbirnih škatlah v vseh 82 Hoferjevih poslovalnicah po Sloveniji.

V skoraj šesttedenski akciji so kupci oddali kar 10.185 očal. Akcijo zbiranja rabljenih očal so letos podprli tudi znani Slovenci; tako so svoja očala oddali dramski igralec Jurij Souček in minister za javno upravo Boris Koprivnikar z ženo Katjušo, dermatolog Igor Bartenjev, violinist Bojan Cvetrežnik ter dolgoletni direktor podjetja Medex, Aleš Mižigoj.

Vsa zbrana očala so bila pregledana s strani Lions-ov in poslana v zbirni center LC Medico v Le Havru v Franciji. Tam so jih ponovno pregledali, očistili in označili z optičnimi parametri ter jih posredovali v države v razvoju končnim uporabnikom.

Tako so kupci v petih letih na pobudo Hoferja in Lions kluba Trnovski zvon oddali kar 53.523 rabljenih očal, ki so namesto, da bi pristala v smeteh, pomagala ljudem, ki jih potrebujejo.

Več o iniciativi Danes za jutri

  • Iniciativa Danes za jutri obsega pet podpornih stebrov: surovine, varovanje okolja, zdravje, ljudje in zaupanje. Z usmerjenimi aktivnostmi podjetje Hofer skozi iniciativo aktivno vključuje tako svoje zaposlene, partnerje in dobavitelje, kot tudi svoje kupce. Slogan Danes za jutri so izbrali iz prepričanja, da lahko vsak od nas deluje na trajnosten način in da lahko s skupnimi močmi dosežemo več.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju