V Mariboru znova kulinarični festival Street Food Market

29. 8. 2019 | Vir: STA
Deli
V Mariboru znova kulinarični festival Street Food Market (foto: Profimedia)
Profimedia

Na osrednjem mariborskem Trgu Leona Štuklja se danes tretje leto zapored začenja kulinarični festival Street Food Market. Tudi tokrat bo obiskovalcem na voljo hrana, pripravljena v predelanih tovornjakih pred očmi obiskovalcev, glasbena spremljava in dogajanje, ki bo Maribor za tri dni spet spremenilo v mesto kulinarike in druženja.

Festival je nastal v partnerskem sodelovanju mariborskih organizatorjev z blagovno znamko Street Food Market, s katero so pred petimi leti začeli aktivno izvajati kulinarične festivale po vsej Avstriji, še pred tem pa v Švici in Nemčiji.

Prvi začetki tovrstnih festivalov prihajajo iz Združenih držav Amerike. Mariborski je sicer edini tovrstni v Sloveniji, podoben poteka tudi na hrvaškem otoku Krk, v Avstriji pa ga od konca marca do oktobra vsako leto pripravljajo v kar dvajsetih mestih.

"Naš cilj je narediti večdnevni tradicionalni dogodek z obiskovalci iz vse Evrope in umestiti mesto na kulinarični zemljevid, kar nam glede na objave v tujih revijah, med njimi National Geographic in Le Journal Globe Trotter, že uspeva," je pred dogodkom pojasnil predstavnik organizatorjev Mitja Špes iz podjetja Factumevent.

Kot je dodal, želijo obiskovalcem ponuditi trendovsko ulično hrano, pripravljeno pred njihovimi očmi, turistom pa tudi večdnevno dogajanje na javnem prostoru v mestu. Število obiskovalcev vsako leto raste. Če je prvo leto festival obiskalo okoli 6000 ljudi, so jih lani našteli že 10.000, zato letos organizatorji glede na interes in povpraševanje pričakujejo nove presežke.

Številni ponudniki hrane, ki so v Mariboru že bili, si ponovno želijo biti del tridnevnega dogajanja. Po besedah Andreja Kogovška, ki bo že tretje leto pripravljal preprosto špansko sladico Sam Churrose, je festival dogodek, kjer se prepleta strast in ljubezen do hrane ter prijateljsko druženje ob dobri hrani in pijači.

Organizatorji so zadovoljni tudi, da s festivalom odpirajo vrata mariborskim in slovenskim ponudnikom v tujino ter povezujejo domače in tuje ponudnike med seboj. V skladu s konceptom teh kulinaričnih festivalov se ponudba hrane in ponudnikov vsako leto spreminja, saj dobro tretjino od okoli 40 ponudnikov vselej osvežijo z novimi.

Ponujena hrana je pri vsakem zgodba zase. Najbolj popularni so po Špesovih besedah še vedno burgerji, vedno bolj znani postajajo hot dogi, steaki, češke pivske klobase in krače, vegetarijanski buriti, palačinke, makroni, različne dobrote s Šrilanke, naravni sladoled na palčki, slastni vaflji, domači štruklji in druge dobrote.

Vstop na festival je prost, znova pa bo imel tudi humanitarno noto, saj bo del sredstev namenjen projektu Botrstvo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord