Uspešnim in odlično sprejetim dogodkom, ki jih organizirajo pri Marketing magazinu (med njimi so Diggit, Dan_d in DanPR), se pridružuje Dan vplivnostnega marketinga. Na dogodku, ki bo 16. februarja 2023 v Cineplexxu Rudnik, bo govora o trendih na področju vplivnostnega marketinga v svetu in pri nas, predstavili bodo njegove prednosti in slabosti, konkretne primere dobre prakse pa bodo predstavili tudi vplivneži, naročniki in agencije.
Dogodek bodo odprli predstavniki specializirane agencije za vplivnostni marketing Webfluential Global Group in theSalt. Tjaša Bogeljić (Slovenija), Lana Bedeković Rosandić (Hrvaška) in dr. Murray Legg (Južna Afrika) bodo govorili o »evoluciji, revoluciji, rekonstrukciji in eksploziji vplivnostnega marketinga«, napovedali pa bodo tudi, kdo so »zvezdniki in zvezdnice« prihodnosti.
Udeleženci bodo lahko prisluhnili tudi Meti Celestina (Pristop), ki bo razkrila vse, kar morate vedeti o metrikah v vplivnostnem marketingu, Juretu Laharnarju (Buzzverse), ki se bo posvetil strategijam, ki jih je treba upoštevati, in Branki Bizjak Zabukovec (Futura DDB), ki bo odgovorila na vprašanje »Kaj dela vplivneže vplivne?« Gostili bodo tudi Marjo Milič, ustvarjalko finančnega podkasta Money-How, ki bo spregovorila o vplivnežih v svetu financ (t. i. finfluenserjih) in o tem, kako uporabiti družbena omrežja za širjenje znanja o upravljanju denarja in pridobivanje klikov.
Ne bodo pozabili niti na primere dobrih praks, ki jih bodo razkrili tako predstavniki slovenskih agencij (Luna \TBWA, DROM Agency, bold.group ...) kot tudi podjetij (Podravka, Next Media, Nutrisslim ...).
Vse to in še več na dogodku DVM – Dan vplivnostnega marketinga, ki bo 16. februarja 2023 @Cineplexx Rudnik.