Več kot 60 otrok projekta Botrstvo bo čez praznike letovalo v Kranjski Gori

19. 12. 2014

Zaradi naraščajoče socialne stiske je žal tudi med otroki vse več takšnih, ki prazničnih dni ne doživljajo z otroško razigranostjo.

Med 24. in 31. decembrom bo več kot 60 otrok teden dni preživelo v varnem in prijeten okolju počitniškega doma v Kranjski Gori.
Podjetji SPAR Slovenija in Coca-Cola Slovenija sta se pridružili ZPMS in projektu Botrstvo ter otrokom omogočili božično-novoletne počitnice.

Z željo, da bi otrokom iz problematičnih družinskih okolij polepšali praznike in jim omogočili odmik od vsakdana, sta se podjetji SPAR Slovenija in Coca-Cola Slovenija pridružili Zvezi prijateljev mladine Slovenije in projektu Botrstvo ter otrokom omogočili božično-novoletne počitnice.

Tako bo med 24. in 31. decembrom več kot 60 otrok, starih med 5 in 14 let, teden dni preživelo s sovrstniki v varnem in prijeten okolju počitniškega doma v Kranjski Gori.

»To so zgodbe družin, ki niso ne krive ne dolžne, a so se vseeno znašle v strahotni stiski preživetja. V prednovoletnem času se te še poglobijo, saj zanje ni tiste svetlobe, ki jo ta čas prinaša v temo,« pojasnjuje Anita Ogulin, sekretarka na ZPMS in dodaja: »Program počitniškega tabora je zato zastavljen tako, da otroke preko dejavnosti, ki opremljajo in krepijo njihove talente spodbuja do te mere, da se jih lahko oprimejo tudi, ko znova vstopijo v okolje bede in obupa staršev.« Izkušeni mentorji so zanje pripravili številne aktivnosti in igre, preko katerih bodo otroci odkrivali svoja močna področja in se učili strpnosti ter medsebojnega razumevanja. Sankanje po zasneženi pokrajini in izdelovanje daril so le nekatere izmed njih, ki jim zagotovo obljubljajo teden veselja in nepozabnih dogodivščin.

Da je soustvarjanje prazničnega vzdušja za otroke, ki tega drugače ne bi bili deležni, zato neprecenljivo, poudarja tudi mag. Igor Mervič, generalni direktor SPAR Slovenije. Pri tem se zaveda vse večje odgovornosti podjetij, ki lahko z donacijo sredstev bistveno doprinesejo k dvigu kakovosti življenja otrok in mladostnikov in dodaja: »Ponosni smo, da kot podjetje pripomoremo k soustvarjanju pozitivnih zgodb, ki za otroke pomenijo izjemno življenjsko popotnico in jim, vsaj v prazničnem času, rišejo nasmeh na obraz.«

Tako v podjetjih SPAR Slovenija kot Coca-Cola Slovenija želijo s pridružitvijo projektu Botrstva opozoriti na vse večjo stisko in z donacijo sredstev postaviti pozitiven zgled v družbi. Upajo, da bo veselih in nasmejanih otroških obrazov, tudi z njihovo pomočjo, iz dneva v dan več in ob tej priložnosti vsem družinam iskreno voščijo lepe praznike.

Priporočamo