Vsi so na družbenih omrežjih. Kaj pa zdaj?

28. 9. 2021
Deli
Vsi so na družbenih omrežjih. Kaj pa zdaj?

Marketing magazin predstavlja novo generacijo predavanj v okviru Akademije UDO/SMM. Prijavljeni prejmejo celostno, teoretično, predvsem pa praktično znanje o upravljanju družbenih omrežij za podjetja. V novi »sezoni« so vsebine še bolj prilagojene značilnostim slovenskega trga, program pa je temu primerno posodobljen.

Na eni strani digitalnim medijem in družbenim omrežjem – tudi zaradi pandemije – namenjamo vedno več prostega časa, po drugi strani pa želijo biti tudi podjetja in blagovne znamke tam, kjer so njihovi potrošniki. Vlagati v oglaševanje je nekaj, zgraditi skupnost na družbenih omrežjih pa nekaj popolnoma drugega. Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja ne le za enega od najbolj iskanih poklicev, temveč postaja celo eden od pomembnejših v marketingu. Upravljanje družbenih omrežij tako ni nekaj »za zraven«, kar bi morda počel pripravnik ali študent, ampak gre za odgovorno funkcijo s potrebnim znanjem. Marketing magazin je zato zasnoval Akademijo UDO/SMM (upravljavec družbenih omrežij/social media manager).

42 ur, 12 predavateljev, 4 moduli in veliko znanja!

Predvsem praktično naravnan program je prvenstveno namenjen podjetjem oziroma poslovanju, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja preprosto umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in splošno delovanje podjetja. Tudi zato na njem predavajo najboljši na svojem področju. Lucija Lepšina, ki predava tekstopisje, je na festivalu Cannes Lions, svetovnem prvenstvu v oglaševanju, postala ena od najboljših mladih kreativk na svetu, Milena Jakovljević, ki predava o družbenem omrežju Facebook, pa je bila s svojo agencijo DROM na festivalu WEBSI že tretjič nagrajena za digitalno agencijo leta.

Široka, a hkrati specifična znanja

V zadnjem letu in pol se je programa udeležilo preko 110 udeležencev, ki so bili navdušeni nad izvedbo akademije. »Akademija UDO/SMM mi je prinesla tako vpogled v širino marketinga kot tudi zelo specifična znanja za posamezna družbena omrežja. Ker je program usmerjen v prakso, sem s pomočjo mnenj predavateljev, mentorstva, delavnic in pridobljenega znanja že med izobraževanjem uporabljala nasvete in nove aktivnosti pri svojem delu,« je po zaključku povedala ena od udeleženk preteklih generacij akademije.

Naslednja izvedba Akademije UDO se začne 12. oktobra 2020, prijave pa že potekajo. Več informacij na https://www.udo.si.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju