Dogodki Promocijsko sporočilo

Z GoOptijem brezskrbno na poti že pet let

30. 6. 2016
Deli
Direktor podjetja GoOpti Marko Guček

Pet let, več kot pol milijona prepeljanih potnikov, kar pomeni v povprečju 17.000 na mesec, in več kot 30 milijonov prevoženih kilometrov. Zaradi njih je bilo v tem času na cestah 150.000 manj vozil, ozračju pa je bilo prihranjenega več kot 8000 ton ogljikovega dioksida.

»GoOpti je v samo petih letih iz majhnega podjetja z nekaj lastnimi vozili in vozniki prerasel v mednarodno spletno platformo, katere potencial so prepoznali tudi tuji investitorji, predvsem pa me veseli, da nam zaupa toliko ljudi,« je ob praznovanju petega rojstnega dne podjetja poudaril njegov soustanovitelj in direktor Marko Guček.

Pred petimi leti so z lastnim vozilom prepeljali prvega potnika, danes svojih vozil nimajo več, so pa spletno platformo odprli potencialnim prevoznikom in zdaj sodelujejo z več kot 50, ki imajo skupaj več kot 180 vozil, poslujejo pa tudi s 16 profesionalnimi transportnimi podjetji. Že ob ustanovitvi je bil njihov cilj priprava in upravljanje platforme za prevoze, medtem ko naj bi prevoz potnikov opravljali drugi. Danes so vsak dan prisotni v šestih državah, med drugim na Hrvaškem, v Italiji in od letos še v Avstriji. Guček pravi, da pot še zdaleč ni bila preprosta: »Premagati smo morali nemalo ovir, a danes lahko rečem, da se je splačalo: dobre ideje, jasna vizija in vztrajanje na začrtani poti, pri čemer smo v ospredje postavili skrb za potnike, so recept, ki ga priporočam tudi drugim.«

Skrb za potnike jih je vodila tudi pri snovanju storitve, s katero so kot eno prvih tovrstnih podjetij v svetovnem merilu ponudili potnikom kar najbolj brezskrbno potovanje z in na letališča. Če namreč potnik zaradi izrednih vremenskih pojavov, zastojev na cesti ali drugih primerov višje sile zamudi svoj let, zanj poiščejo in kupijo novo letalsko vozovnico istega razreda na prvem možnem letu. Če je to šele naslednji dan, potniku poiščejo in plačajo tudi prenočišče – vse to že od štiri evre doplačila pri nakupu karte za vožnjo z njimi, odvisno od dolžine poti. »Brezskrbno potovanje je tudi razlog, da se je v zadnjih petih letih več kot 55.000 ljudi odločilo za potovanje, pa se drugače ne bi,« pravi Guček.

Prednosti inovativnega poslovnega modela, ki so ga razvili v podjetju GoOpti in ki v ospredje postavlja varnost ter zadovoljstvo potnikov, so prepoznali tudi v tujini. »Zaupanje v naš projekt in potencial, ki ga imamo v Evropski uniji in svetu, so pokazali mednarodni investitorji. Sredstva, ki smo jih pridobili, bomo namenili za nadaljnji tehnološki razvoj produkta in širitev na nove trge, na katere pa vstopamo premišljeno,« je dejal Marko Guček. Cilj je razviti sistem, ki jim bo pomagal še hitreje identificirati potencialna mesta in prve korake na trgu. Želijo še izboljšati platformo, da bo čim bolj olajšala delo voznikom, operativcem in lastnikom prevoznih podjetij, predvsem pa, da bodo stranke lažje prišle do zanesljivega in ugodnega prevoza, prilagojenega njihovim željam.

V podjetju so sicer lani v celoti izpolnili zastavljene cilje, na nekaterih področjih so jih celo presegli. Načrti za letošnje leto so ambiciozni, a Guček trdno verjame, da jih bodo uresničili: »Načrtujemo 100-odstotno rast in približno 9 milijonov evrov prihodkov.«

Spletna platforma za prevoze GoOpti je svojo pot začela pred petimi leti v Sloveniji, danes deluje še v Italiji, Avstriji in na Hrvaškem. Glavno poslanstvo podjetja je organizacija visokokakovostnih prevoznih storitev, ki so dosegljive vsakomur, in omogočanje mobilnosti na stroškovno učinkovit in okolju prijazen način. Danes imajo 25-odstotni tržni delež vseh, ki potujejo na letališča po Sloveniji, vsak dan so prisotni v šestih državah. Podjetje zaposluje več kot 50 ljudi, sodeluje pa z več kot 50 prevozniki s skupaj več kot 180 vozili.