Za komunikacijsko odličnost nagrajenih pet slovenskih kampanj

22. 5. 2019
Deli

Te dni v Portorožu poteka že 22. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi, na kateri se je zbralo več kot dvesto strateških komunikatorjev in drugih, ki so tako ali drugače povezani s stroko. Udeleženci se poleg področja odnosov z javnostmi posvečajo tudi sodobnim izzivom in tematikam, kot so umetna inteligenca, lažne novice, generacija Z in druge, ki pomembno vplivajo tako na razvoj področja kot družbe v celoti. Na dogodku so organizatorji podelili tudi Prizme, nacionalne strokovne nagrade za odličnost komunikacijskih kampanj na področju odnosov z javnostmi.

22. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi je v Portorožu združila domače in mednarodne strokovnjake s področja strateškega komuniciranja, ki se na dogodku posvečajo vprašanjem, kako delovati v dobi hitrosti, v kateri je za sprejemanje odločitev na voljo vedno manj časa. Po koncu prvega konferenčnega dne je Slovensko društvo za odnose z javnostmi izbralo tudi najboljše komunikacijske programe na področju odnosov z javnostmi, ki so prejeli nagrade Prizma, podeljene v petih različnih kategorijah.

Prizme so v posameznih kategorijah prejeli: Gorenje za program internega komuniciranja s projektom »GoInnovate«, Ljubljanske mlekarne in agencija Taktik za celoviti komunikacijski program s kampanjo »S posluhom za jutri«, Fakulteta za varnostne vede, Javna agencija RS za varnost prometa, Mestna občina Ljubljana in agencija Taktik za specifični komunikacijski program s kampanjo »PARKIRAJ IZGOVORE DRUGAM! Ne na mesta, rezervirana za invalide«, Lidl Slovenija, agencija Taktik in Ekošola za program družbene odgovornosti s projektom »Hrana ni za tjavendan« ter A1 Slovenija za uporabo komunikacijskih veščin, orodij in medijev s kampanjo »RADIO HODNIK«.

Na letošnji konferenci svoje znanje deli kar 18 priznanih domačih in tujih predavateljev, ki prihajajo iz zelo različnih strokovnih okolij. Tako sta torkov program odprla profesorja doc. dr. Tadej Troha in doc. dr. Mirt Komel s teoretskim razmišljanjem o lažnih novicah, za tem je Lenart Kučič s portala Pod Črto spregovoril o radikalni transparentnosti, Andrej Zupan iz start-upa Blockbird pa je predstavil digitalna orodja, ki nam lahko koristijo pri odkrivanju lažnih novic. Področju umetne inteligence sta se posvetila Silvia Cambié iz tehnološkega giganta IBM in Marko Grobelnik iz Instituta Jožef Stefan, Leon Magdalenc in Damir Jugo pa sta občinstvu predstavila pomembnost branja. Tudi v sredo udeležence čaka zanimiv program, ki se bo osredotočal na grafično in video oblikovanje, korporativno uredništvo in druge poučne tematike.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju