Za toplejšo in prijetnejšo jesen mariborskih starostnikov

4. 9. 2019
Deli
Za toplejšo in prijetnejšo jesen mariborskih starostnikov (foto: bolha press)
bolha press

Hladni jesenski in zimski meseci so za preštevilne starostnike zaradi višjih stroškov še posebej težki. Prispevek k njihovi lepši, toplejši in mirnejši jeseni je dodala čudovita akcija spletnega portala bolha.com "Podarjamo 100.000 centov za 100.000 všečkov", v okviru katere so uporabniki namenili sredstva mariborskemu društvu UP-ornik.

Društvo UP-ornik bo s prejeto donacijo, ki so jim jo predstavniki iz bolha.com v imenu uporabnikov simbolično predali na sedežu društva UP-ornik v Mariboru, obogatilo srčno akcijo Polepšajmo jesen starostnikom. V okviru te akcije društvo že drugo leto zapored spomladi in poleti zbira sredstva, s katerimi v hladnih mesecih starostnikom iz Maribora in okolice plačajo stroške ogrevanja in nekatere druge nujne račune.

Delujejo popolnoma transparentno

"Zelo sem bil presenečen, ko so uporabniki bolha.com med številnimi dobrodelnimi organizacijami, ki v Sloveniji delajo prave čudeže, za donacijo izbrali ravno nas. Smo le majhna organizacija. Očitno nam ljudje zaupajo, kar danes ni enostavno. Res sledimo temu, da delujemo popolnoma transparentno," je povedal predstavnik društva UP-ornik Boris Krabonja. Organizacija namreč redno in dosledno objavlja imena donatorjev, višino doniranih sredstev in prejemnike donacij.

Akcijo "Podarjamo 100.000 centov za 100.000 všečkov" so pri bolha.com organizirali na družbenem omrežju Facebook ob mejniku 100.000 všečkov. "Uporabniki so sprva izbrali tri društva, nato med njimi izglasovali prejemnika donacije, mariborsko društvo UP-ornik. Veseli nas, da bo denar šel za tako lep namen, kot je lajšanje stisk upokojencev," je povedal Uroš Žajdela iz bolha.com.

bolha

Ne le za račune, tudi za veselje

Akciji Polepšajmo jesen starostnikom sta se letos pridružili še dve dobrodelni organizaciji, Državljani sveta in Slovenska filantropija. S skupnimi močmi bodo skušali poskrbeti ne le za račune upokojencev, temveč tudi za njihovo veselje. "Zdaj, ko smo skupaj v tej akciji, je naš cilj, da ne bi skrbeli le za hrano in ogrevanje, temveč tudi za obisk frizerjev, gledališč. Za tisto, kar polepša življenje. Z akcijo smo sicer v lanskem letu bistveno zmanjšali število groženj za deložacijo," je povedal Boris Krabonja.

Pomoč za 46 upokojencev

Letos bodo z akcijo priskočili na pomoč 46 upokojencem, ki so v najbolj kritičnih situacijah. Izračunali so, da bi za pokritje njihovih ključnih računov od novembra do marca potrebovali 21.000 evrov. "Rad bi povedal še, da 1000 evrov, kolikor so nam jih namenili uporabniki bolha.com, nikakor ni majhen znesek. To je zelo veliko in velik prispevek k cilju, tako za starostnike kot za nas kot organizacijo," je še povedal Boris Krabonja.

Z izpostavljanjem oglasov do pomoči

Lepih namenov portala bolha.com pa s tem nikakor ni konec. bolha.com odslej 10 odstotkov od vsakega izpostavljenega oglasa nameni v dobrodelne namene. Pri tem sodelujejo z Zvezo prijateljev mladine Lj-Moste, ki jim mesečno sporoči informacije o pomoči potrebnih družinah in otrocih. Več o projektu lahko preberete na spletni strani dobrodelna.bolha.com.

 

O bolha.com

bolha.com je največji spletni oglasnik v Sloveniji. Od leta 1999 predstavlja stičišče ponudbe in povpraševanja na domačem trgu rabljenih in novih izdelkov ter storitev. S svojo storitvijo, ki danes presega 1 milijon aktivnih malih oglasov, predstavlja nepogrešljivi del slovenskega spletnega prostora, del slovenske tradicije. Ravno njeno poslanstvo posrednika med zadovoljnimi kupci in prodajalci je vir njenega edinstvenega poslovnega značaja in zagotovilo zvestobe uporabnikov. Tudi zato po bolha.com mesečno brska vsak četrti Slovenec.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju