Zavarovalnica Generali je na Kariernem sejmu izpostavila pomen posameznikovih veščin in karierno opolnomočenje

8. 11. 2019
Deli
Zavarovalnica Generali je na Kariernem sejmu izpostavila pomen posameznikovih veščin in karierno opolnomočenje (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

S kadrovskimi razgovori v Generali dnevni sobi na Kariernem sejmu je zavarovalnica Generali zaželela vzpodbuditi posameznike, da izpostavijo svoje veščine, znanje in vrednote. V ospredju je bilo iskanje potenciala v ljudeh, s poudarkom na mehkih veščinah in dobrih lastnostih. Prav vsak je imel možnost, da se predstavi. Zavarovalnica Generali želi aktivno sodelovati pri ustvarjanju družbe, kjer lahko ljudje razvijajo svoje potenciale v vseh svojih obdobjih življenja. To uresničuje tudi tako, da želi postati zaupanja vreden in želen delodajalec.

V prostoru, kjer se je predstavila zavarovalnica Generali, so obiskovalce pričakali različni strokovnjaki iz zavarovalnice Generali. Z različnimi profili sodelavcev so želeli pri zavarovalnici izpostaviti, da zavarovalništvo ni le zavarovalna mreža, ampak predstavlja skupek mnogih veščin. 

V razstavnem prostoru, oblikovanem v udobno dnevno sobo, so si obiskovalci lahko pripravili svoj smoothi v aktivnosti »Zmešaj svoj karakter«, kjer so banane predstavljale proaktivnost, jabolka komunikativnost, ananas kreativnost in špinača drznost. Zbirali so tudi najboljše zaposlitvene nasvete obiskovalcev, saj Zavarovalnica Generali spodbuja kulturo medsebojnih nasvetov. Svoje delovne izkušnje in pridobivanje kompetenc je z obiskovalci delil raper Rok Terkaj – Trkaj.

Zavarovalnica Generali s posebno pozornostjo pristopi k projektom, ki ustvarjajo priložnost za bolj polno in kakovostno življenje ljudi. Motivirani in zadovoljni sodelavci so bistvo uspeha zavarovalnice Generali, zato so se že leta 2011 vključili v postopek pridobitve certifikata Družini prijazno podjetje. Z njim dokazujejo, da uspešna kariera ne predstavlja ovire za kakovostno družinsko življenje. Pridobitev polnega certifikata Družini prijazno podjetje predstavlja zavezo za delo v prihodnje in ne le izpolnjevanja ukrepov. Je del njihove odgovornosti do sodelavcev, vrednot in organizacijske klime.

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del

Kako v nekaj sekundah prepoznati najslajšo mandarino