Šolske restavracije nove generacije, fotografski natečaj in razstava!

15. 2. 2018
Deli

Zaživel je #Zarestaj, Slorestova vizija šolskih restavracij. Poleg sodobne vizualne prenove pri vodenju restavracij in večje izbire jedi uvajajo tudi aktivnosti, ki povezujejo kreativnost in kulinariko. Uspešno so že izvedli prvi nagradni fotografski natečaj in prejeli preko 70 prijav iz cele Slovenije. Zaživela je prva #Zarestaj razstava in dober odziv mladih je dokaz, da so nadaljne prenove restavracij in kreativne ter izobraževalne aktivnosti korak v parvo smer.

Zmagovalci #Zarestaj fotografskega natečaja!

V sredo 7. februarja je v Ptujskem šolskem centru potekala otvoritev prve #Zarestaj fotografske razstave. Na razstavi je na ogled 10 nagrajenih fotografij natečaja, ki je potekal od 15. decembra 2017.

Izmed več kot 70 prejetih fotografij iz cele Slovenije je komisija izbrala 10 najboljših fotografij in avtorje nagradila. Avtorji in avtorice zmagovalnih fotografij so Niko Bogović, Blaž Fortuna, Pino Gašperšič, Barbara Gobec, Jan Breznar, Ana Skobe, Ines Sarah Rakuš, Ana Grom, Alen Milavec in Doris Slemič. 10 najboljših fotografij smo uvrstili tudi med stenske grafike za opremo naslednjih restavracij #Zarestaj, ki bodo tako krasile

5 restavracij že v letošnjem letu.

Sledi še 16 celovitih prenov restavracij in nove aktivnosti

Prva izmed skupno 17 šolskih restavracij, ki jih upravlja podjetje Slorest, se je odela v prenovljeno podobo na Ptuju. V podjetju načrtujejo v letu 2018 naslednjih 5 celovitih prenov šolskih restavracij in sicer v Srednji ekonomski šoli Ljubljana, Gimnaziji Kranj, Šolskem centru Postojna, Šolskem centru Ravne na Koroškem in Srednji šoli za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo v Ljubljani. Vse od skupno 17 šolskih restavracij bodo predvidoma prenovljene do konca leta 2021.

V pripravi so tudi številne aktivnosti, ki vključujejo vse od kreativnih izzivov do izobraževalnih delavnic. CIlj aktivnosti je mladim približati kulinariko na način, da bodo v odraslo obdobje vstopili opremljeni z osnovnim kuharskim znanjem, razvitim okusom in zdravim odnosom do hrane. Več podatkov o prihajajočih aktivnostih bomo sproti objavljali na Facebook profilu #Zarestaj in spletni strani www.restavracija123.si.

O blagovni znamki #Zarestaj

Z namenom dolgoročnega in strateškega razvoja segmenta dijaških in študentskih restavracij so v podjetju Slorest ustvarili novo blagovno znamko #Zarestaj. Ta je ustvarjena za komunikacijo z mladimi in je zato mladostno igriva. Poleg ponudbe dnevnih kosil in malic bodo restavracije #Zarestaj mladim ponujale tudi prostor za druženje in kreativnsot. V podjetju Slorest tako mladim jasno sporočajo, da njihov obisk v restavracijah cenijo in se jim želijo tako s ponudbo kot samim konceptom restavracij še približati.

Slorest je največji ponudnik gostinskih storitev pri nas, ki dnevno pripravi kar 35.000 obrokov. V Sloveniji upravlja več deset restavracij, od tega 10 priljublejnih restavracij za dnevna kosila in malice z imenom Restavracija 123, 17 šolskih restavracij in več restavracij v industrijskih objektih.

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju