Tretja sezona iniciative Heroji furajo v pižamah se je ravno v času martinovega zagnala z eksplozivnim nabojem, ki ga tokrat vodijo ženske. Predvsem zato, ker statistike pravijo, da so za volanom bolj varne (in bolj trezne) kot moški.
Medijsko odmevna iniciativa Heroji furajo v pižamah se je prvič predstavila pred tremi leti. Takrat so poškodovanci, ambasadorji Zavoda Vozim, v prilagojenih vozilih Toyota mlade vozili na zabave in z zabav domov, s tem pa podali jasno sporočilo, da se nočno rajanje ne konča, ko zapustiš klub, ampak šele, ko varno prispeš domov. »Sporočilo je bilo, da če se oni lahko v pižami odpeljejo pobrat vinjenega prijatelja oziroma sina/hčerko, da ta ne bo slučajno sedel za volan, potem lahko to stori vsakdo,« je povedal direktor Zavoda Vozim David Razboršek, ko je na nedavni tiskovni konferenci predstavil tudi prav poseben koledar – Koledar gole resnice, s katerim so pospremili začetek zdaj že tretje sezone mednarodne nagrajene iniciative Heroji furajo v pižamah.
Ekipa s fotografinjo Urško Košir in Ano Klašnja si je za spomin posnela še eno igrivo fotografijo.
Zgledujmo se po ženskah
Ker so v statistikah opazili, da se večina prometnih nesreč, povzročenih zaradi vožnje pod vplivom alkohola, zdaj premika v skupno voznikov, starejših od 30 let, so pri Zavodu Vozim tokrat pritegnili pozornost z malce drugačnim, a voznikom z daljšim stažem zelo poznanim kontekstom – so bolj varni vozniki moški ali ženske? Dotrajan stereotip ženskih voznic kot slabih voznic se namreč ne odraža v statistikah, saj se letošnja kampanja Heroji furajo v pižamah odpira z zelo jasnim sporočilom: '89 % prometnih nesreč pod vplivom alkohola povzročijo moški.' »Imamo številke,« pove g. Razboršek. »V zadnjem petletnem obdobju so moški povzročili kar 3 od 4 prometnih nesreč, od tega so moški povzročili tudi 9 od 10 prometnih nesreč s smrtnim izidom. Naš cilj seveda ni, da obrnemo te statistike, ampak da predvsem zmanjšamo število opitih moških za volanom. Potem bo naše delo v veliki meri končano,« zaključi g. Razboršek.
Teja Jugovic v pogovoru z Davidom Razborškom, direktorjem Zavoda Vozim.
Koledar s sporočilom
In kdo je lahko boljši nosilec teh sporočil kot – ženske! Del letošnje kampanje je tako tudi prav poseben koledar z namenom. Koledar gole resnice (v celoti na ogled na www.vozim.si) predstavlja 12 znanih Slovenk, vsako s svojim sloganom, da nas vsak mesec v naslednjem letu, vse do začetka četrte sezone, opominjajo na dragocenost življenja. V različnih pižamah znamke Lisca so za Koledar gole resnice pred objektiv fotografinje Urške Košir iz Studia Železna (www.zelezna.si) tako stopile TV-voditeljica Tara Zupančič, zvezdnica resničnostnega šova Indira Ekić, blogerka Adrijana Dimec, TV-voditeljica Nuša Lesar, violinistka Maja Golob, balerina in TV-zvezdnica Ana Klašnja, vplivnica, model in nedavno Playboyevo dekle Kaja Vidmar, vplivnica Teja Jugovic, lepotna in modna blogerka Zala Zagoričnik, umetnica ličenja in blogerka Anita Bašanović, modna in lifestyle vplivnica ter avtorica Nataša Mernik in modna vplivnica Jasna Vale. V tem zaporedju krasijo mesece v letu 2020 na koledarju z nadvse močnim sporočilom. Dekletom so se za sodelovanje zahvalili tudi člani in ambasadorji Zavoda Vozim.
Kaja Vidmar
Živahne priprave z Ano Klašnja.
Indira Ekić je pripravljena na fotografiranje.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču