V kavarni Sputnik na Viču je potekala tiskovna konferenca ob zaključku humanitarne akcije Podpiram rdeče noske – klovne zdravnike.
Akcija Podpiram rdeče noske – klovne zdravnike, ki je potekala od aprila do julija 2009, je bila zelo uspešna. Na številko organizacije je bilo v času poteka akcije poslanih 12.558 kratkih SMS-sporočil. Na bencinskih črpalkah Petrol pa so v tednu Rdečih noskov prodali kar 13.553 penastih rdečih noskov, ki so simbol te organizacije.
Ambasadorka organizacije Rdeči noski Nina Ivanič je na tiskovni konferenci spregovorila o samem delu organizacije in ponovno izrazila svojo popolno podporo klovnom zdravnikom. Predstavnici podjetja Mercator in Henkel, Mateja Jesenek in Tanja Turk, sta za konec povedali, da se bosta podjetji še naprej zavzemali za podobne akcije. Za konec pa sta vodji neprofitne humanitarne organizacije Rdeči noski Evi Škofič Maurer podarili ček v vrednosti 20.000 evrov.
Novo na Metroplay: Duo Arbadakarba o novi avtorski pesmi, vsestranskem ustvarjanju in trenutkih z družino