Barbara Podobnik: Pri nas ni strogih pravil

Barbara Podobnik: Pri nas ni strogih pravil (foto: Sašo Radej) Sašo Radej
Vir: Story
31. 8. 2012

Barbara Podobnik je 'šefinja' Playboyevih zajčic. Za Story je bolj podrobno opisala, kakšna je pravzaprav sploh njihova vloga in kakšna je razlika med njimi in Playboyevimi dekleti.

Story: Najprej morava razrešiti nekaj, kar še vedno velika večina ljudi rada zameša: kakšna je razlika med Playboyevo zajčico in Playboyevim dekletom?
Playboyeva zajčica je dekle, ki je predstavnica Playboya in je nekakšna hostesa na prireditvah, ki jih organizira Playboy, oziroma na dogodkih, kjer je prisoten tudi Playboy. Drugje po svetu, kjer imajo Playboy klube, pa so zaj­čice tiste, ki strežejo pijačo gostom. Playboyevo dekle pa je dekle, ki se golo fotografira za revijo Playboy.

Story: Ali Playboyevo dekle lahko postane zajčica? Veljajo stroga pravila?
Seveda lahko in tudi nasprotno. Kakšnih strogih pravil ni.

Story: Pred vašim imenom vedno dodamo še 'šefinja Playboyevih zajčic'. Kaj ta vloga sploh pomeni?
K tej vlogi spada koordiniranje dela in zajčic na dogodkih. Tudi sestanki in dogovarjanja s sponzorji. Občasno napišem tudi kakšen članek.

Story: Koliko zajčic je trenutno aktivnih in katere ste?
Trenutno aktivnih nas je devet, in sicer jaz, Anna Milinkovič, Tjaša Sidar, Bojana Ivanovič, Lea Hudobivnik, Tina Hebar, Samanta in Amanda Šabić ter Urša Posel.

Story: Sprejemate tudi nove?
Trenutno ne, saj smo v polni zasedbi.

Story: Kako ste pravzaprav postali Playboyeva zajčica? Je bilo to spontano ali nekaj, kar ste si vedno želeli?
Bilo je čisto spontano. Dobila sem povabilo na avdicijo leta 2008 za takratni Playmate of the year party, misleč, da potrebujejo hostese, ko pa sem prišla, sem v roke dobila kostumček in tako se je začelo.

Story: Kakšen je navadno odziv ljudi, ko jim poveste, da počnete tudi to?
Nekateri to sprejmejo zelo pozitivno, pri drugih pa včasih opazim dvomljive poglede, ampak navadno vsak vpraša, kaj in kako, tako da pozneje ni nobenih dilem več.

Story: Vaši kostumi so precej izzivalni. Oprijeti, z dekoltejem in razgaljene noge ... To pomeni, da mora imeti zajčica tudi popolno postavo? So mere, ki jih mora imeti zajčica, določene?
To sicer ne, res pa se mora kostumček prilegati postavi, saj so vsi že narejeni in se jih ne da preveč regulirati in spreminjati.

Story: Spomnim se, da sem že pred leti gledala film, ki je pripovedoval zgodbo o dekletu, ki si je nadvse želelo postati Playboyeva zajčica. Izkazalo se je, da delo nikakor ni tako lahko, med dekleti je bilo veliko tekmovalnosti, njihova 'šefinja' pa je bila zelo stroga ... Je tudi pri vas tako?
Pri nas je bolj ali manj kar zelo sproščeno vzdušje, je delo, pri katerem uživamo, zato se poskušamo izogibati tekmovalnosti ter slabi volji.

Story: Kakšna je idealna Playboyeva zajčica? So kakšna pravila, merila, katero dekle lahko to postane?
Idealna, bi rekla, je tista zajčica, ki je predvsem simpatična, razgledana, komunikativna, prijazna.

Story: Veliko delate na različnih dogodkih, promocijah in podobno. Kako se do vas vedejo gostje? Pričakujejo še kaj več kot prijazen nasmeh in vljuden pogovor?
Včasih slišim kakšno neokusno izjavo ali si kdo dovoli kakšen dotik, načeloma pa so vsi prijazni. Odvisno tudi, kje je zabava in kakšni gostje so na njej.

Story: Kako se jih otresete?
Lepo poveš, kaj je prav in kaj ne, pa največkrat razumejo.

Story: Kaj pa počnete, kadar niste v kostumu zajčice?
V zadnjih tednih sem bila na počitnicah, sicer pa sem večinoma za knjigami, saj končujem zadnji letnik faksa. Veliko tudi prekolesarim, tečem in igram golf.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Nova Story že v prodaji

Story

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri