Po dolgem času se na televizijske zaslone vrača dolgonoga lepotica brez dlake na jeziku. Lucija Gubenšek, ki je nekoč veljala za nepoboljšljivo zapravljivko, se zdaj modi posveča bolj ekonomično. Sploh ker začenja oddajo, kjer ni pomembno, da ste oblečeni po zadnji modi ali za veliko denarja, pomembno je, da imate lasten in izoblikovan slog.
Kar nekaj časa vas pravzaprav ni bilo zaslediti v medijih. Kaj ste kovali v tem času?
Zadnje čase sem bila aktivna na področju trženja in promocij pri lansiranju ameriške kozmetične znamke v naši regiji. Poleg tega mi je veliko časa vzelo tudi manekenstvo, saj sem poleg tega, da sem obraz Lisce, podpisala tudi pogodbo z belgijsko znamko Literam, ki jo promoviram globalno. Še vedno se, če mi seveda čas dopušča, z veseljem pojavim tudi kot moderatorka prireditev. Trenutno pa 24 ur na dan in sedem dni na teden diham za oddajo Modni dvoboj, ki 19. novembra prihaja na TV3, saj v njej ne nastopam samo v vlogi voditeljice, ampak sem tudi avtorica oddaje. To oddajo sem snovala skoraj dve leti in končno so se vse moje želje in zamisli realizirale.
Prihaja torej nova oddaja z naslovom Modni dvoboj. Za kakšno oddajo pravzaprav gre?
Modnih oddaj smo videli ogromno, zlasti tujih produkcij. Vendar te običajno veliko govorijo o modnih trendih, bolj malo pa o stilu in o tem, kako naj ga posameznik najde zase, ga izboljša ter prilagodi svojemu življenjskemu stilu, obnašanju in značaju. Ta oddaja ne želi biti še ena od številnih o (visoki) modi, ki je tako oddaljena od gledalca, da je ta pravzaprav sploh ne razume. Še težje pa ji sploh sledi, saj se moda vsak dan spreminja, rodi in umre ... Povedano drugače, MODNI2BOJ želi 'prilagoditi' modo stilu vsakega posameznika. Temu cilju in poslanstvu se bodo pridružile vse ključne osebe v tej oddaji, od voditeljice do predstavnikov komisije v tekmovalnem delu pa vsi gostje in komentatorji iz tujine.
Gre za oddajo, ki bo navdušila vse, ki jih zanima moda, tiste, ki že imajo izgrajen lasten slog, in seveda tiste, ki ga še iščejo in ga bodo z našo pomočjo tudi zagotovo našli. Oddaja bo zaradi samega tekmovanja in mešanice resničnostnega šova res zabavna. Vsak teden bomo dvema tekmovalcema dali 500 evrov, s katerimi bosta morala v omejenem času v trgovinah, ki so v City Parku, sestaviti kar najboljši stajling, primeren tematiki. Tričlanska komisija bo nato ocenjevala, kateri izmed njiju je bil uspešnejši pri izboru oblačil in dodatkov npr. za koncert s prijateljicami, zmenek s fantom, razgovor za službo ... Gledalci pa so tisti, ki bodo z glasovanjem odločili, kateri od njiju naj vsakič obdrži teh 500 evrov. Posebnost Modnega dvoboja je tudi aplikacija Second screen, prek katere bodo lahko uporabniki mobilnih naprav spremljali oddajo, glasovali in dostopali do dodatnih vsebin. Kot avtorica sem želela, da gledalec ni samo gledalec, ampak je tudi soustvarjalec oddaje.
Se v oddajo lahko prijavi, kdorkoli želi?
Seveda, prav vsak je dobrodošel. Želim pa si seveda drznih in čim bolj domiselnih ter samozavestnih tekmovalcev, ki bodo znali teh 500 evrov dobro izkoristiti.
Kaj želite z oddajo doseči v slovenskem prostoru?
Predvsem pomagati gledalcem do lastnega sloga in dokazati, da se da s pravo kombinacijo doseči ogromno. Naša komisija bo prav zato vsak teden z nasveti obdelala novo temo in poskušala rešiti kakšne težave pri izbiri oblačil.
Kdo vse sodeluje v oddaji?
Ker je to moj prvi tovrstni avtorski projekt, sem še posebej hvaležna celotni ekipi, ki dela na tem projektu, predvsem pa komisiji in prenovljeni ekipi TV3, na katero sem še posebej ponosna, saj so polni energije, novih idej in zelo trmasti, kar še posebej prav pride ob snovanju tako zapletenih konceptov z vedno omejenimi finančnimi sredstvi. Seveda je tukaj tudi tričlanska komisija, ki jo sestavljajo socialna antropologinja in stilistka slavnih Barbara Žgalin, stilist Boris Arivukovič ter novinarka Manja Plešnar. Zdaj, ko se skupaj pripravljamo na oddaje, moram povedati, da se kljub napornemu urniku ob tem neizmerno zabavamo in vem, da bo zato oddaja toliko bolj zabavna tudi za naše gledalce.
Najpomembnejša v oddaji sta seveda vsakič dva tekmovalca, okoli katerih se vse tudi vrti. Nepogrešljiv del oddaje pa je seveda tudi City Park, kjer bodo naši tekmovalci kupovali.
Ste od nekdaj sanjali o modni oddaji in katere običajno najraje spremljate sami?
Že vrsto let delam kot manekenka, zaradi česar je moda del mojega vsakdana. Seveda sem prav zato vedno želela oddajo, ki je povezana z njo, saj se zaradi vseh izkušenj v modnem svetu počutim ob tej temi doma. Sama zelo rada pogledam modno policijo na programu E!, saj se neizmerno zabavam ob pikrih komentarjih vseh vpletenih na račun zvezdnikov v tujini, ki kljub neomejenim sredstvom včasih nase navlečejo res nemogoče stvari. Zato sem tudi želela, da je del Modnega dvoboja tudi rubrika, v kateri bomo ocenjevali naše estradnike.
Bi zase rekli, da ste velika modna navdušenka?
Seveda. Kot manekenka sem v tujini imela možnost priti v stik tudi z oblačili, ki bi jih drugače lahko le sanjala ali pa gledala v kakšnem modnem časopisu. Delala sem z vrhunskimi stilisti, ki z modo in estetiko oblačil res dihajo, in to te z lahkoto zasvoji.
Ste kdaj s kakšno obleko tudi brcnili v temo?
O seveda, saj sem tudi jaz samo človek. Včasih po lastni krivdi, včasih pa tudi, ker sem se pač pustila obleči v nekaj, kar mi ni bilo pisano na kožo.
Kako ste se odzvali na kritike?
Edina kritika, ki mi je ostala v spominu, je bila kritika Modne mrhe. Načeloma pa se s kritikami ne obremenjujem, ker menim, da ima vsaka oseba drugačen okus in smisel za estetiko. Kar je lahko nekomu popolnoma zgrešeno, je lahko drugemu neskončno všeč.
Sta z Modno mrho zakopali bojno sekiro ali vas tudi zdaj, odkar sta postali sodelavki, še naprej nadleguje s svojimi kritičnimi komentarji?
Nisem zamerljiv človek in čeprav me s svojo neposrednostjo pogosto spravlja ob pamet, je Manja krasna in izjemno zabavna oseba, zato sem jo tudi na vsak način želela imeti kot žirantko v Modnem dvoboju. Tako bo Manja tudi v Modnem dvoboju komentirala, grajala in hvalila znane Slovence, s čimer bomo spet poskušali gledalcem seveda pomagati pri njihovih izbirah.
Koliko denarja je bilo že vloženega v vašo omaro?
O, joj! O tem raje niti ne razmišljam in sploh nočem vedeti. (Kot rečeno, denar za lastni stil ni primarnega pomena in verjetno tudi sekundarnega pomena ne.)
Bi zase rekli, da ste nepoboljšljiva zapravljivka?
Iskreno povedano, se mi zdi, da sem se z leti naučila nakupovati bolj z glavo in premišljeno. Ne kupujem več stvari samo zato, ker so mi všeč, ampak vedno premislim, ali jih bom lahko vključila v obstoječo garderobo. Se pa še vedno zgodi, da me zanese in se enostavno ne morem upreti kakšnemu kosu, ki me navduši sam po sebi.
Koliko vam dejansko pomeni moda?
Nisem obremenjena z modo, čeprav se na njo oziram. Nikoli pa ne bi nase dala nečesa samo zato, ker je moderno. Moje prvo vodilo je vedno, da se moram v tem, kar nosim, dobro počutiti, saj le tako do izraza pridem tudi kot oseba in nisem le obešalnik. Bistveno se mi zdi, in to želim približati tudi gledalcem, da kot posameznik najdeš svoj stil, ki te dela unikatnega. Tudi zato bo vodilo v oddaji Modni dvoboj legendarna izjava 'Moda se spreminja, stil je večen.' Prav to je namreč tisto, kar želim približati ljudem. Ni treba, da so oblečeni po zadnji modi ali pa za veliko denarja, pomembno je, da imajo svoj stil.
Manja Plešnar