Tadeja Ternar o sodelovanju z Mišo Margan

31. 10. 2014 | Vir: Story
Deli
Tadeja Ternar in Miša Margan (foto: Natalija Jelušič Babič)
Natalija Jelušič Babič

Lepotica Tadeja Ternar že nekaj let dokazuje, da se s trudom in delom lahko doseže marsikaj in še več. Poleg tega, da je uspešna podjetnica, že vrsto let uspešno deluje na področju mode. Vedno znova jo lahko vidimo v številnih reklamah, tako na televiziji kot drugje.

Čeprav ste nosili naziv miss Slovenije leta 2007, ste še vedno zelo aktivni na modnem področju. Se ne naveličate tega dela?

Res je, poleg v podjetništvu sem še vedno aktivna tudi na modnem področju. Nikoli si nisem zapirala nobenih vrat, ampak poskušam iz vseh izkušenj in priložnosti izluščiti le najboljše. Moda me bo navduševala vse življenje, in če delaš tisto, kar te veseli, je to to! Veliko dela imam v sklopu podjetja T&T, ki ga vodim, ampak vedno najdem čas za dejavnosti ob 'nujnih' opravilih.

Vesela sem, da imam odlične zaposlene, ki dobro opravljajo svoje delo, zato lahko jaz delujem tudi na drugih področjih. V zadnjem času smo naredili veliko dobrih projektov, med njimi snemali za vse turistične destinacije kompleksov Sava Turizem. Res sem vesela, da stvari potekajo tako dobro! Naveličati pa se tega, kar počnem s srcem, ne morem. Saj veste, tisto, kar te osrečuje, te žene in tako je pri meni na modnem in poslovnem področju.

V letošnjem poletju ste v sklopu lastne modne agencije T&T snemali številne reklame. Nam zaupate, kaj ste počeli?

Reklamni material za Savo Turizem smo začeli snemati že v maju ter končali prejšnji teden. K sodelovanju nas je povabila osrednja pomurska televizija TV Idea, ki je v celoti izpeljala projekt. Sodelovanje smo z veseljem sprejeli, saj nam je v veliko veselje delati s tako dobro ekipo in izdelek je res odličen. Sama sem prevzela del organizacije in pri tem sta mi pomagala Denis Maček (make-up in pričeska) ter Nina Rajbar (pomoč pri snemanjih).

Jaz sem iskala in pripravljala modele, med katerimi so bila večinoma znana imena s slovenske modne scene. Tako smo pred kamero imeli Aido Muratovič, Sabino Remar, Iztoka Hojnika in številne druge, ki so svoje delo kot vedno opravili vrhunsko. Reklame se že predvajajo na televiziji in s projektom sem zelo zadovoljna. Vidi se, da smo vsi vložili veliko truda, in rezultat je temu primeren. Trenutno se na televiziji predvaja tudi moja reklama, ki sem jo posnela za pohištveno podjetje Lesnina. V njej sem bila v vlogi modela.

Vsako leto jeseni posnamete tudi sklop čudovitih modnih fotografij. Za kaj je šlo?

Res je. Že nekaj let zaporedoma delamo jesensko kolekcijo za trgovini Extra in Mia Fashion, ki sta v Mariboru in Ljubljani. Všeč mi je, ker smo že uigrana ekipa. Lastnica trgovine Jasmina Talun Modrijan pripravi čudovite stajlinge, ki so modni in nosljivi med širšo populacijo. S slikami vedno pričaramo neko zgodbo, v katero umestimo stajlinge. Tako smo se letos povezali z Muzejem narodne osvoboditve Maribor.

Trenutno je pri njih razstava Oblaki so rdeči, ki je nastala v sodelovanju z Zgodovinskim inštitutom Milka Kosa ZRC SAZU in Vojaškim muzejem Slovenske vojske. Prav tako je še aktualna fotografsko dokumentarna razstava Zadnji pričevalci, ki prikazuje spomine internirancev italijanskih fašističnih taboriščih. Mi smo za potrebe slikanja uporabili razstavo Spomenik mariborski industriji, ki sega v začetek 20. stoletja. Tako smo združili moderni pridih s staro zgodbo. Za pričeske in ličenje je poskrbel naš vizažist Denis Maček, fotografirala pa je Natalija Jelušič Babič.

Veliko sodelujete z Mišo Margan. Kako dolgo se že poznate?

Z Mišo se poznava že precej let. Če se ne motim, sva se spoznali na eni od modnih revij na Ptuju, ko sem bila jaz še miss Slovenije. Sodelovati sva začeli poslovno, pozneje pa se je razvilo čudovito prijateljstvo. Tako sva pred leti uspešno predstavljali projekt ambasadork varne vožnje, kjer smo mlade opozarjali na varnost v cestnem projektu. Za ta projekt mi je nekoliko žal, da ga ne obnavljamo, saj se mi zdi, da je mladina še vedno premalo ozaveščena.

Veliko sodelujeva tudi pri različnih snemanjih, modnih revijah, poročnih sejmih ... V prihodnje pripravljava nekaj novega. Pravkar je za nama projekt, pri katerem sva naredili reklamno kampanjo za trgovini Extra in Mia Fashion, kjer sva se skupaj postavili pred fotografski objektiv. Na fotografijah se vidi, da se resnično dobro razumeva in da je prijateljstvo med nama res pristno.

Vaša manekenska šola se širi. Trenutno boste začeli izvajati tečaje v Murski Soboti in Mariboru. Je še potencial v modnem svetu?

Res je, trudimo se biti aktivni na različnih področjih in lokacijah. Razmišljamo tudi o širjenju, saj je povpraševanja po kvalitetnih obšolskih dejavnostih veliko. Poleg vsega pa v naši šoli ne gradimo samo modnih zgodb, ampak poskušamo mladino usmeriti v pravilno hojo, držo in jim dati pravo mero samozavesti.

Opažam, da današnja mladina sploh ne zna več hoditi. Morda se sliši čudno, ampak le eden od petih otrok ima pravilno držo. Večina se jih nepravilno drži in posledično obremenjuje hrbtenico. Sključena ramena, ukrivljena drža so danes posledica sedenja za računalniki in premalo gibanja. Posledice slabe, nepravilne drže se ne pojavijo čez noč, zato sta za odpravljanje težave potrebna določen čas in vadba.

Napisala Andreja Korenčan
Fotografije Natalija Jelušič Babič
Make-up Denis Maček
Video Žiga Krajnc (Agencija Glamur)
Oblačila Jasmina Talun Modrijan, Extra Maribor

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču

Nova Story že v prodaji

Story Story 44/2014

Story Story 44/2014, od 23. 10. 2014