Že ko sta se prvič pojavila na TV-zaslonih, smo ju takoj vzljubili. Ženske predstavnice še posebej. Vid Valič in Peter Poles sta zdaj že dobro poznan dvojec, ki vedno znova preseneča z inovativnostjo pri izpolnjevanju želja. Z nami sta delila, kaj ju žene naprej tako v poklicu kakor tudi zasebno ter seveda svoje občutke pred prihajajočo sezono.
Kaj se nam obeta v prihajajočem Vid in Pero šovu?
Vid: Pripravljava podobno stvar, no, v bistvu isto, le z dvakrat več zabave.
Pero: Ja, to je uradni slogan in sva se že malo spraševala, kaj to pomeni. Verjetno računajo na to, da so ljudje toliko bolj v depri, da bodo večjo dozo zabave razumeli, kot da je je dvakrat več. (smeh)
Kako so potekale priprave na novo sezono?
Pero: Ekipa je delala vse poletje ...
Vid: ... in je kar številna: imamo dve, ki se ukvarjata s slavnimi gosti, eno, ki se ukvarja s specialnimi gosti, pet piscev, ki snujejo ideje za skeče in stand up. Potem so tu še trije, ki se ukvarjajo z željami. Imamo še tehnično podporo, pa grafično ...
Pero: Zdaj pa ti seštej, ane.
Kaj pa vidva potem delata?
Vid in Pero v en glas: Nič. (smeh)
Vid: Pridno hodiva na sestanke, poslušava, kaj bova naredila, in vidiva, da je vse že narejeno.
Pero: Včasih poskusiva tudi kaj dodati, pa ne gre ...
Vid: Ne, šalo na stran: ker imava tako podporo ekipe in ker se super razumemo, veliko lažje dava ven svojo ustvarjalnost, tako da je res super.
Kaj pa vama je ostalo v največjem spominu?
Vid: Ko je gospod dobil v redno uporabo konja.
Pero: Ja, vrnil se je stari prijatelj ...
Vid: Zanimivo je bilo, ker je bil tak jeklen, neizprosen mož, starejši gospod, ki pa se je res raznežil, ko je videl tega konja iz mladih let.
Pero: Ne bi šel toliko v detajle, generalno pomembno je, da je to pozitivna oddaja, ki hoče delati dobre stvari in na zabaven način sporočati, kaj se aktualnega dogaja. In širiti neki optimizem, zbijamo cene za vse ljudi Slovenije in uresničimo želje, ki niso denarno toliko pomembne, ampak so pa z vidika občutij toliko več vredne. To želimo delati še naprej.
Vid: In to s potenco na dva.
Kaj pa bi vaju presenetilo, kaj bi bila vajina želja?
Pero: Jaz imam neke želje, ki so povezane z izkušnjami. Jaz recimo želim leteti z wing suitom, ampak ne moreš kar tako. Mislim, da bi potreboval okoli 300 ur priprav, da bi mi dovolili, in nimam tega časa. V prvi sezoni so mi izpolnili željo, ko so me poslali na Bahame. Januarja grem namreč igrat poker.
Vid: Meni so tudi izpolnili željo. Dobil sem svojo glavo, narejeno iz balonov.
Pero: To si je res želel že od nekdaj.
Vid: (smeh) Veliko sem razmišljal o željah na splošno, in take želje, ki jih uresničujemo mi, pridejo enkrat ali dvakrat v življenju. V mojem primeru verjetno še ni prišla, ali pa je, pa se je že uresničila.
Zakaj, mislita, sta se že na začetku tako dobro ujela?
Pero: To pa res, od prvega trenutka.
Vid: Dobro delujeva skupaj, ker Pero prinese profesionalnost, inteligenco, sposobnost povezovanja prireditve in humor ... jaz sem pa lahko debil zraven.
Pero: (smeh)
Kako pa premagujeta pomanjkanje časa? Vid ti si vpet v številne nastope, Pero, ti pričakuješ drugega otroka ...
Vid: Ja, zdaj bom delal predstavo, znova z Denisom Avdićem, Udar po moško 2, prav tako v produkciji Špas Teatra, pa tudi priprave na oddajo vzamejo veliko časa. Pripravljam se na to, da bom imel ogromno dela, in tega se že prav veselim.
Pero: Ko je prišel prvi val recesije, je bilo ravno pred petimi leti, ko se je rodila Amalija. Padlo je število prireditev, kar mi je prišlo zelo prav, zdaj pa sploh ne razmišljam, da bi sprejel kaj takšnega, kot so zasebne prireditve. Ko bo prišel drugi otrok ... že sedaj se pripravljam na to, tako da sem vse noči pokonci, da se organizem navadi na prihajajoče razmere.
Pozivata k sodelovanju
Vsi tisti, ki imate prijatelje s še neizpolnjenimi, odštekanimi, morda celo bizarnimi željami, ste toplo vabljeni, da se javite ekipi ustvarjalcev oddaje.
"Če si kdo želi uleči v banjo, polno polžev in lazarjev, ali morda plavati z morskimi deklicami, tudi to bomo poskusili uresničiti," povesta čedna voditelja, ki ju zelo zanima, do kam seže človeška domišljija, ko so v igri skrite želje. Vse potrebno najdete na vip.24ur.com.
Anamarija Mitić za revijo Story
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"