Barbara Sekirnik: Ženstvena in diskretna

14. 6. 2013 | Vir: Story
Deli

Odgovorna urednica revije Elle Barbara Sekirnik se je že v osmem razredu sama naučila šivati in si sešila majico za valeto. Njen slog se je z leti spreminjal in šele po 30. letu je začela bolj premišljeno kombinirati kose.

Story: Vas je estetika oblačil začela zanimati že kot deklico ali šele pozneje?

Toliko kot vsako povprečno deklico. Od nekdaj sem rada risala, nikoli pa nisem izstopala, vse dokler me ni v osmem razredu osnovne šole ob risanju portreta sošolca opazila učiteljica, ki je vodila likov­ni krožek, in v meni prepoznala likovne sposobnosti. Pri otrocih lahko priznanje in pohvala naredita čudeže. Lahko bi rekla, da sem od takrat zacvetela, želela sem na oblikovno šolo, začelo me je zanimati modno oblikovanje, vendar me je življenje odpeljalo v drugo smer. To je tudi prelomni čas, ko se je moje opazovanje sveta spremenilo, čut za estetiko pa začel razvijati. V osmem razredu sem tudi prvič sedla za šivalni stroj, se sama naučila šivati in si izdelala majico z 'netopirskimi' rokavi za valeto.

Story: Kako bi opisali svoj slog?

V svoj videz rada vnesem ženstvenost in diskretnost. Veliko oblek, bluz in nekaj hlač. Visoke pete, da malo popravim višino, čeprav so mi tudi čevlji brez pet blizu. Skoraj nikoli nakit.

Story: Se je vaš slog skozi leta spreminjal ali je v osnovi ostal enak?

Seveda se je spreminjal. Ko oseba odrašča, gre skozi različna obdobja. Kot osnovnošolka sem najraje oblekla kavboj­ke, majico in superge. Takšna garderoba je bila najbolj udobna in primerna za različne vragolije. Pa nova romantika v začetku srednje šole, hlače na korenček in bluza z volančki, potem je sledilo obdobje darkerstva, ni je bilo čez skupino The Cure, črno barvo in zamorjen pogled. V bistvu sem šele po 30. letu začela bolj premišljeno izbirati in kombinirati kose.

Story: Kje najraje nakupujete?

Najraje nakupujem po spletu in v trgovinah s konceptom v tujini. Trgovine s preveliko izbiro me odvrnejo, ne maram brskati po kupih in kupih oblačil.

Story: Glede na to, da ste drobne postave, v katerih trgovinah najpogosteje najdete kaj zase?

Hm, zanimivo, da je velik del oblačil iz trgovinske verige COS (Collection of Style), ki ima švedske lastnike. Vsi vemo, da so skandinavska dekleta precej višja od nas, tako bi morala po neki logiki imeti težave z njihovimi velikostnimi številkami, pa ravno tu najdem veliko primernih oblačil. Dobro so se prilagodili evropskemu trgu, kdor zna, zna. Pri drugih znamkah pa je že potrebno malo improvizacije, vihanja rokavov, krajšanja in prepasovanja.

Story: Na kaj ste pozorni pri nakupovanju po spletnih straneh, da ne kupite predolgih ali preširokih oblačil?

Spletne strani so navadno zelo dobro opremljene s podatki o oblačilih, o njihovi sestavi, dolžini in podobno, tako da vedno preverim tudi te informacije, da dobim dobro predstavo o oblačilu. Seveda kdaj kupim tudi kaj, kar mi ni prav. Takrat oblačilo pač vrnem. Na potovanjih po tujini velikokrat izkoristim priložnost in obiščem trgovine, katerih spletne strani obiskujem. Tam se seznanim z velikostmi novih modelov, nakup pa prihranim za pozneje po spletu. No, kakšen kos gre takoj z mano.

Story: Na katere stvari morajo biti pri oblačenju pozorne ženske drobne postave?

Dobro je, da poznaš svoje telo in se njemu primerno odločaš za nakup. Sama pazim na proporce, dolžine jaken, plaščev in oblek, ti ne smejo biti predolgi, izogibam se plastenju, vem, kaj moje telo optično podaljša in kaj ga skrajša. Izbiram med lahkotnejšimi materiali, ki prosto padajo in nakazujejo postavo. Seveda se tudi meni zgodi, da mi odpove zdrava pamet in udarim mimo, sploh če govorimo o volumnih, ki so mi zelo všeč, v njih se res povsem izgubim.

Meta Kač
Kreativni vodja projekta: Špela Jambrek
Stajling: Alenka Birk
Mak-Up-Artistka: Tina Lasič Andrejević
Pričeska: Urša Lovšin za Mič Styling
Zahvala Moderni galeriji, Tomšičeva 14 v Ljubljani

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"

Nova Story že v prodaji

Story Story 24/2013

Story Story 24/2013, od 05. 06. 2013