Miha Krušič: “Ne nosim nakita”

Vir: Story
9. 4. 2009

Miha Krušič je plesalec in koreograf, ki ne pozna meja. Dovolj pove že naziv plesni koreograf leta 2006, ki ga je prejel od mednarodne plesne zveze. Ustvaril je nešteto plesno-odrskih spektaklov, popestril najboljše slovenske kot tudi nekatere tuje videospote in televizijske oglase. Pa tudi moda v njegovem življenju igra pomembno vlogo.

Story: Večinoma vas v javnosti videvamo v raperskih oblačilih. Bi zase lahko trdili, da se oblačite modno?
Recimo, da se. Čeprav je moda v zadnjem času zelo relativen pojem. Zelo rad imam hiphopovska oziroma raperska oblačila, saj se v njih počutim udobno in sproščeno. Pa še več različnih stilov povezujem skupaj. Pri izbiri garderobe dajem prednost udobju, a je zadnje čase vse več izbire za moj hiphop okus, tako da sem lahko tako športen kot eleganten.

Story: Na kaj najprej pomislite, ko kdo omeni modo?

Na modno brv, eksotične obleke, (pre)suha dekleta in na eleganco.

Story: Menda ste strašno navezani na kavbojke - bolj so ponošene, raje jih imate. Kdaj ste si nazadnje omislili nove?
Res je. Obožujem kavbojke, sploh takšne, ki so strgane, namerno poškodovane … in zato toliko bolj posebne. Septembra sem si kupil nove po dveh letih. Takšne … ulično uporniške.

Story: Za tekmovanja imate tudi posebna oblačila. Se pravi, da tudi moda pri hiphopu šteje?

Seveda. Za tekmovanja in nastope se vedno naredi še posebno kostumografijo, ki je odvisna od koreografije in koreografovih idej. Sploh pri hiphopu je moda pod močnim vplivom glasbene industrije, tako glasbenih TVprogramov, glasbenikov kot glasbe sploh. Modni stil hiphopa namreč zapovedujejo zvezde iz sveta šovbiznisa. Moda pri hiphopu zelo vpliva na končno podobo celotne koreografije in nastopa. A hkrati moram poudariti, da se je kljub sledenju modnih smernic že večkrat zgodilo, da je pre prosto oblačilo na odru doseglo večji učinek kot pa zelo drag, moden kostum. Manj je več, torej …

Story: Če bi imeli možnost izdati lastno blagovno kolekcijo … kakšna bi bila?

V celoti ulična z različnimi slogi: street elegance, street break, street over, street touch … K izdelovanju svoje blagovne kolekcije pa bi povabil ljudi, ki dejansko živijo hiphop: plesalce, raperje ter druge.

Story: Koliko se je skozi leta spremenila moda v hiphopu? Se vam zdi, da bodo tudi čez deset let prevladovale široke hlače in puloverji?
Hiphop se je iz osnovne logike oblačenja precej spremenil. Pred leti bi bilo kritično, če bi se nekdo od hiphoperjev oblekel v svetleča oblačila in dal nase nakit. To je vedno veljalo za disko dance ali raverski slog. Danes pa seveda ni več tako. Ljudje se oblačijo, kot sami čutijo in se želijo izražati. To je namen hiphop kulture.

Story: Veliko moških ima navado nogavice pustiti ležati povsod. Tudi vi?
Mislim, da sem najhujši primer tega … Obleke ležijo po sobi in se nabirajo, dokler se Miha ne odloči narediti čistke. Pospravljeno je potem dan ali dva, nato pa se zgodovina ponovi. (smeh)

Story: Obleka naredi človeka. Se najdete v tem pregovoru?
Da in ne. Odvisno od počutja. Ko se mi nič ne ljubi, je trenirka najboljša in najle pša stvar, ki jo lahko nosim.

Story: Kako se počutite v obleki?
Smešno in elegantno. Smešno zato, ker tega nisem navajen in se vse prevesi v komičnost, ko me vidijo prijatelji in znanci, elegantno pa zato, ker poleg vseh opazk prevladujejo tudi komplimenti.

Story: Večino časa preživite v tujini. Si tudi oblačila kupujete zunaj Slovenije ali naš trg povsem zadovolji vaše želje?
Naš trg je zelo dobro založen z različnimi oblačili. Edina in največja težava je, da zase ne dobim dovolj velike konfekcijske številke in sem zato mnogokrat slabe volje. Po drugi strani pa toliko bolj vesel, ko najdem kaj ustreznega.

Story: Veliko raperjev in plesalcev hiphopa, predvsem čez lužo, prisega na nakit - velike ure, zlate zapestnice ... Kakšen je vaš odnos do teh modnih dodatkov?
Nakita ne nosim. Ne vem, zakaj, a nikoli nisem bil privrženec teh dodatkov. Nakit je za nežnejši spol, da še bolj poudari njihovo lepoto.

Story: Še največkrat improvizirate s frizuro. Vas je za to kdo navdušil ali preprosto pač občasno zamenjate slog?

Sem za zelo preproste, ampak impulzivne stvari. V zadnjih nekaj letih sem se poigral z različnimi frizurami - zeleno-rdeča kombinacija, pa naglavni napis moje plesne šole Pro Dance, obrita glava. S tem imam še najmanj dela. (smeh)

Story: Če upoštevate zunanji videz in način oblačenja, življenja … Po kom bi se najraje zgledovali, kdo vas navdušuje?
Mislim, da sem tako z značajem kot s plesom že večkrat dokazal, da ostajam zvest samemu sebi in si ne želim posnemati drugih. Enako velja tudi za modo in način življenja. Do zdaj me samo z vizualnostjo še nihče ni navdušil. Me je pa že velikokrat prevzelo delo določenih ljudi, ki jih prav zaradi tega toliko bolj spoštujem. In tak bi rad bil tudi sam – sledil svojim sanjal ter verjel v svoje delo. Mislim, da je to največ, kar lahko človek naredi za svojo srečo. A za to je potrebno veliko dela in odrekanja. In če me še enkrat vprašate, v koga bi se prelevil za eno noč: v mirnega dopustnika, ki bi si nekje na soncu polnil baterije za nove izzive.

Story: Vam je že kdaj kdo rekel, da nimate smisla in okusa za oblačenje?

Moja mama. (smeh) Mislim, da so bili to prijatelji … In njihovo mnenje spoštujem.

Story: Če bi imeli sanjsko hišo in eno nadstropje samo za oblačila. Česa bi bilo pri Mihi Krušiču največ v garderobnih omarah?
Vsega po malem. Superge, majice, hlače, jopice … V velikosti XXXXXXXXL.
(smeh)



Napisal Domen Mavrič
Kreativni vodja projekta: Irena Lušičić
Fotografije: Fulvio Grissoni
Stilist: Boris Arivukovič
Ličenje: Tina Fabjan (vodja umetnikov ličenja Max Factor)
Zahvala lokalu Zlati zob

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Nova Story že v prodaji

Story

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri