Philips FW: Zveneča modna imena o slovenski modi

Vir: Govori.se
2. 4. 2012

Težko pričakovani teden mode je v kinu Šiška otvorila okrogla miza s slovenskimi najvidnejšimi modnimi strokovnjaki na temo slovenske mode in njenih potencialov.

Vsi po vrsti so se strinjali, da s slovenska moda razvija in da Slovenija postaja vse bolj pomembna tudi na svetovnem modnem zemljevidu!

Nekaj utrinkov z okrogle mize

O tipičnem slovenskem modnem kosu:

»Vsak dan nekaj novega. En dan bom predstavila damske preurejene 'kekec' klobuke, naslednji dan nekaj povsem drugega.«  Sanja Grcić

»Tipičen slovenski kos? Sama pomislim na Muro, nostalgično blagovno znamko.« Marta Vodeb

Meni se zdi tipična slovenska idrijska čipka, ki je še vedno premalo izkoriščena.« Urša Drofenik

O navdihu iz nostalgičnih študentskih let (oz. osebnem modnem razvoju oblikovalca):

»Sama imam dobesedno garažo fundusa. Še iz študentskih dni in vse skupaj hranim in se mi zdi zelo lepo, ko pogledam za nazaj, kako sem takrat razmišljala.« Urša Drofenik

»Način izdelovanja Pletenin, ki jih izdeluje studio Draž. To je nekaj, kar je pobralo ogromno nagrad, v času ko je bila Urša Draž še študentka. Vedno, ko vidimo njihov kos, vemo da so to pletenine Draž.« Zoran Garevski

Oblikovalci so se razgovorili tudi o promociji slovenske mode;

»Ko potujem po tujini, se ne ubadam z vprašanjem kaj bi vzela seboj in pokazala. Jaz vedno nosim sama po sebi slovenske stvari. Sem živa reklama za slovensko modo.« Nataša Peršuh

»Moda ni samo moda. Moda ni samo obleka. Če je ne presežeš, postane samo obrt. Že modnih oblikovalcev je par milijonov, obrtnikov pa toliko več. Širina da identiteto.« Valter Kobal.

Začetkov se je spomnila tudi Marta Vodeb in dejala, da je ključ do uspeha tudi ponujanje priložnosti mladim, neuveljavljenim, študentom ...

Več informacij, fotografij in videoposnetkov

In prav temu letos sledi Philips Fashion Week.

Enajsterica neuveljavljenih modnih oblikovalcev je tako dobila priložnost, da pripravi svoje modne revije.

Kako so se odrezali, ste lahko spremljali na spletu v prenosu v živo, lahko pa si boste dogajanje v fotografiji in gibljivih slikah ogledali v spletnih arhivih uradne spletne strani Philips Fashion Weeka.

Foto: Aleš Pavletič

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri