Fashion Days, vodilni spletni modni klub osrednje in vzhodne Evrope, je s premišljenim pozicioniranjem svoje blagovne znamke še utrdil sloves podjetja, ki se ponaša z inovativnimi in edinstvenimi pristopi na tržišču.
Odslej je članom kluba na voljo nova podoba in zasnova spletne strani, ki bo preprosto spletno nakupovanje povzdignila na samo raven ideala na področju mode in življenjskega sloga.
Christiane Arnscheidt, regijski vodja, je ob predstavitvi nove podobe povedala: "V predstavitvi naše blagovne znamke trdimo, da lahko s pomočjo mode vsak dan na novo opredelite, kdo ste. Več kot šestim milijonom članov ponujamo bogat nabor originalnih izdelkov najbolj priznanih modnih znamk, na voljo pa so vam po izjemno ugodnih cenah. Upamo, da vas bo prenovljena podoba naše spletne strani s svojim videzom in bogato vsebino pritegnila in vas vedno znova navdihovala pri odkrivanju modnega sveta."
Med najbolj opaznimi novostmi na spletni strani je zagotovo blog z imenom The Daily Issue, ki bralcem prinaša obilico novic s področja modnih in lepotnih smernic, pa tudi s področja življenjskega sloga. Vsebina bloga se vrti okoli tedenskih tematskih sklopov, kot so "Mediterranean Breeze" ali "New Urbanism" – poleg zgodb na to temo vam bo na voljo tudi pestra ponudba izdelkov, ki jih lahko povezujemo z izbrano tematiko. Poenostavili so tudi postopek registracije ter uvedli možnost poljubnega razvrščanja izdelkov, kar omogoča še enostavnejše, prijetnejše in seveda zabavnejše nakupovanje prek spleta.
Nova podoba, nov logotip
Za piko na i novi podobi so predstavili nov logotip, ki priča o njihovi modni ozaveščenosti in tako še potrjuje njih sloves drznega in izstopajočega podjetja, tudi v svetovnem pogledu.
Aprila 2013 so na svoji spletni strani predstavili tudi aplikacijo za iPhone. Danes člani po podatkih podjetja kar 15 % naročil oddajo preko mobilnih naprav.
Christiane Arnscheidt o tem pravi: "Rast števila naročil prek mobilnih telefonov je krepko presegla vsa naša pričakovanja, zato upravičeno napovedujemo, da bo v prihodnosti večina naročil oddanih prav na ta način. Še zlasti veliko nam pomeni dejstvo, da člani našo aplikacijo opisujete kot eno najbolj uporabniku prijaznih nakupovalnih aplikacij s področja mode in življenjskega sloga."
Kupec v Fashion Days vedno na prvem mestu
Veliko zamisli za izboljšave na spletni strani Fashion Days izvira prav iz odzivov strank. Podjetje tako v vseh državah zagotavlja podporo strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu in v lokalnem jeziku. Na Facebooku ima podjetje več kot 1,2 milijona prijateljev, s katerimi s pomočjo prizadevnih ekip ohranja pristen stik. Svoje udejstvovanje na družabnih omrežjih pa namerava podjetje Fashion Days še okrepiti in razširiti.
Kot pravi Christiane Arnscheidt: "Naša usmerjenost k vedno bolj prečiščeni in uporabniku prilagojeni vsebini izhaja prav iz želja naših članov, katerim namenjamo veliko pozornosti. Naj bo prek telefona, elektronske pošte, Facebooka, Pinteresta ali Instagrama – vedno se trudimo biti prav tam, kjer ste tudi vi. To nas dela edinstvene in te zastavljene poti se bomo vsekakor držali tudi v bodoče."
Obsežna oglaševalska kampanja na vseh trgih
Del pozicioniranja blagovne znamke je tudi prvi TV oglas, ki je bil ustvarjen za celotno tržišče podjetja in bo predvajan na priljubljenih TV kanalih na vseh lokalnih tržiščih širom osrednje in vzhodne Evrope. Oglas v ospredje seveda postavlja novo vodilo podjetja: "Every day is a fashion day". Poleg spletnega oglaševanja se bo na večjih tržiščih podjetja Fashion Days oglaševanje razširilo tudi v kinematografe, na ulice ter postaje mestnega prometa.
O podjetju Fashion Days
S 6 milijoni članov in več kot 1,2 milijona prijateljev na Facebooku Fashion Days ostaja vodilna modna spletna trgovina na osnovi članstva v osrednji in vzhodni Evropi. Podjetje tudi v prihodnosti načrtuje nove strme vzpone ter samozavestno postavljanje smernic v svetu spletnega trženja. Na spletni strani podjetja Fashion Days na tisoče zadovoljnih uporabnikov dan za dnem odkriva bogato ponudbo pristnih in cenovno dostopnih izdelkov priznanih znamk, kot so adidas, Nike, Puma, Calvin Klein, Diesel in Levi's, pa tudi znamk iz samega vrha visoke mode, kot so Louis Vuitton, Valentino in Hermes.