11. 11. 2020, 09:09

Letošnji božični oglas Coca-Cole privabil solze na oči milijone gledalcev

Coca-Cola

Coca-Cola vsako leto v predbožičnem času objavi nov oglas. Letošnji je po mnenju mnogih še posebej čustven.

Zgodba govori o očetu, ki mora od doma na delo sredi morja. Hčerka ga ob odhodu prosi, da božičku pošlje pismo z njenimi željami, a potem pozabi in se na pismo spomni šele sredi dela, daleč na morju. V želi, da hčerki uresniči njene želje, skuša narediti vse, da pismo pravočasno pride na pravi naslov. Zaključek zgodbe je raznežil srca številnih in pokazal, da je pravi pomen božiča družina.

Letošnji oglas je nastal pod taktirko novozelandskega scenarista in režisera Taika Waititi, ki je za scenarij filma Jojo Rabbit v začetku leta prejel oskarja.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel