4. 2. 2019, 11:20 | Vir: STA

Po elektronski pošti se širijo lažna sporočila v imenu banke: Ne klikajte in ne posredujte podatkov!

profimedia

Slovenski nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT je danes opozoril na nov primer lažnih elektronskih sporočil, katerih cilj je od uporabnika pridobiti podatke o njegovi kreditni kartici. Gre za sporočila, ki poskušajo prejemnika pretentati, da jih je poslala Gorenjska banka.

"Ste prejeli sporočilo v imenu Gorenjske banke? Pozor: ne klikajte, ukradli vam bodo podatke o kreditni kartici. Če ste podatke slučajno vpisali, se nemudoma obrnite na banko," so danes prek spletnega družbenega omrežja Twitter sporočili iz centra SI-CERT.

Gre za tako imenovano ribarjenje, prevaro z zelo prepričljivimi lažnimi kopijmi spletnih storitev. Z njimi skušajo prevaranti na različne nčine preusmeriti naslovnikovo pozornost in iz žrtve spretno izvleči geslo. 

"Gorenjska banka nikoli ne pridobiva podatkov o imetnikih plačilnih kartic preko spleta," so v odzivu na lažna sporočila zapisali na Gorenjski banki. Ob tem so pozvali vse, ki so prejeli omenjeno pošto, naj ne vpisujejo nobenih podatkov. V primeru, da so podatke že vpisali, obstaja sum, da bo prišlo do zlorabe, zaradi česar je potrebno kartico takoj blokirati s klicem na klicni center Activa na telefonsko številko 05 666 12 56, opozarjajo na Gorenjski banki. Uporabnikom še svetujejo, naj se nemudoma obrnejo tudi na banko zaradi nadaljnjih postopkov za preprečevanje zlorabe podatkov.

Glede na doslej zbrane povratne informacije uporabnikov, ki so elektronsko sporočilo prejeli, med prejemniki sporočila ni komitentov Gorenjske banke, so še sporočili iz Gorenjske banke.