V Veliki Britaniji so v nedeljo z objavo posebne spletne strani o brexitu zagnali oglaševalsko kampanjo, v okviru katere spodbujajo državljane, naj se informirajo o prihajajočem izstopu Združenega kraljestva iz Evropske unije. Britanska vlada naj bi po pisanju britanskega BBC za kampanjo namenila do sto milijonov funtov.
V okviru kampanje so v nedeljo zagnali spletno stran www.gov.uk/brexit, na kateri so zbrali vse informacije, kako se lahko državljani pripravijo na brexit in kaj bo sledilo po 31. oktobru.
V prihodnjih dneh se bodo po državi pojavili veleplakati in oglasi na družbenih omrežjih, kasneje pa bodo oglase predvajali tudi po televiziji. Po mestih nameravajo postaviti še stojnice z informacijami ter organizirati različne dogodke.
Michael Gove, ki je v vladi premierja Borisa Johnsona zadolžen za brexit, je ocenil, da bodo oglasi spodbujali skupno odgovornost v pripravah na izstop iz EU konec oktobra.
Glede na poročanje medijev bo kampanja stala do sto milijonov funtov, kar je enkrat več, kot za oglaševanje vsako leto nameni britanska loterija.
Brexit: Boris Johnson lance sa campagne officielle pour remplacer Theresa May https://t.co/CGLITb73s4 pic.twitter.com/imznMSBAyV
— Le Soir (@lesoir) June 12, 2019
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"