Vi ste izbrali - spoznajte zmagovalce Produkt leta 2018!

15. 2. 2018

Koncept Izbran produkt leta je 1987 zasnoval podjetnik Christian Le Bret, danes pa velja za zaupanja vreden pečat, ki mu sledijo potrošniki v več kot 40 državah sveta. Poplava izdelkov na trgovinskih policah ne vzbuja le dileme med potrošniki o tem, katerega izbrati, temveč o tem kolebajo tudi proizvajalci, ki se srečujejo z vprašanjem, kako izstopati.

Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.
promocijske fotografije
Zanimivo je sicer, da slovenski trg široke potrošnje vsako leto preplavi med 15 in 20 tisoč novih, izboljšanih ali spremenjenih izdelkov, a se po nekaterih podatkih iz prodaje v prvem letu umakne kar 80 % teh. To je le še eden od dokazov, da izdelki danes le s težavo prepričajo potrošnike, prav zato številna podjetja veliko svojega časa in truda namenjajo novostim in sledenju trendov. Z inovacijami in izboljšavami pa se z roko v roki sprehajajo tudi marketinški prijemi, ki vedno znova iščejo nove kreativne pristope k predajanju sporočila določenega podjetja. Letos je pečat prejelo 24 izdelkov v 24 kategorijah iz sektorja hitre potrošnje, ki zaobjema kategorije od hrane, pijače do izdelkov za osebno nego, gospodinjskih pripomočkov, izdelkov za gospodinjstvo ... Izdelke vam predstavljamo v nadaljevanju.

Eden od načinov, ki ga tudi v Sloveniji že peto leto priznavamo za enega izmed najbolj kredibilnih, je projekt Izbran produkt leta, ki v sebi prepleta tako marketing kot tudi inovacije, novosti in spremembe ter dober nasvet, ki ga kupci iz leta v leto vse bolj prepoznavajo. Blagovna znamka, ki ji danes zaupa že več kot 3,5 milijarde potrošnikov po svetu, je namreč eden od načinov razlikovanja določenega produkta od konkurence, saj poleg posebne izpostave pri trgovcih ponuja tudi novo možnost za oglase in podporo v medijih. Izbran produkt leta v ospredje postavlja pojem novosti na trgu ter inovacij, saj potrošniki zmagovalne izdelke izbirajo med novimi, spremenjenimi, inovativnimi in izboljšanimi izdelki.

Zaupanje potrošnikov je na prvem mestu

Zgodba o Produktu leta se je pred več kot 30 leti začela v Franciji, ko je gospod Christian Le Bret prišel do ideje, da morajo biti potrošniki tisti, ki dejansko odločajo o tem, kateri izmed vseh ponujenih produktov so inovativni in jim prinašajo uporabniško koristnost. Izkazalo se je, da gre za uspešno in zaupanja vredno raziskavo, zato je Produkt leta prerasel v mednarodne razsežnosti in je tako danes prisoten v številnih velikih razvitih državah.

Produkt leta potrošnikom prinaša bližnjico do lažje izbire, na policah poudari produkte, ki so dejansko inovativni, novi in uspešni ter kažejo kakovost in inovativnost. Po drugi strani je priložnost blagovnih znamk, da produkte izpostavijo in ponudijo potrošnikom z logotipom izbora ter se tako dodatno pozicionirajo.

Kratek posnetek, ki je preplavil splet: ljudje pravijo, da je ta voznik najboljša oseba na Balkanu

Slovenija spada med razvite države, kjer nakupovalna odločitev izmed množice produktov v veleblagovnicah že zahteva tehten premislek kupca o smotrni izbiri, tako da je izbor Produkt leta v Sloveniji prisoten od leta 2012.

Komu je namenjen izbor, kako poteka in kakšen je proces odločitve o zmagovalcih?

Izbor je namenjen potrošnikom in produkt leta je dejansko njihova izbira, njihova izkušnja. Tako se lahko odločijo za najbolj kakovosten in inovativen produkt, ki jim prinaša zadovoljstvo. V izbor se lahko nominirajo vsi potrošniški izdelki in storitve, ki so novi, spremenjeni ali izboljšani v zadnjih 18 mesecih. Produkt mora biti INOVATIVEN bodisi v dizajnu, funkciji ali pakiranju. Vse nominirane izdelke/storitve pregledajo strokovnjaki z različnih področij, da bi zagotovili izpolnjevanje inovacijskih meril. Strokovni odbor nato izdela ožji izbor, ki ga predstavi regionalnemu raziskovalnemu inštitutu Nielsen za nadaljevanje raziskave med slovenskimi potrošniki. V študiji slovenski kupci ocenijo produkte s pomočjo največje potrošniške raziskave, agencija pa izbere zmagovalce na podlagi indeksa. Tri merila za indeks so: inovacija, privlačnost in nakupna namera.