Barcaffè s pobudo za medgeneracijsko povezovanje

30. 4. 2020
Deli
Barcaffè s pobudo za medgeneracijsko povezovanje (foto: Barcaffe Press)
Barcaffe Press

Skupaj doma! Skupaj v vsem.

V trenutni situaciji je potrebno poskrbeti za vse. Tudi za najranljivejše.   Barcaffè je podpornik medgeneracijskega povezovanja, zato je tudi začetnik aktivacije, kjer poziva mlajše, naj poskrbijo za svoje starejše in jih v teh časih pokličejo in jim pričarajo nasmeh na obraz.

kava

Vsi radi spijemo dobro kavo Barcaffè. Ob njej se radi družimo, pripovedujemo zgodbe in obujamo spomine. S prijatelji, družino in starši. Prav je, da se tudi v luči trenutne situacije spomnimo na naše babice, dedke, tete in strice ter navsezadnje tudi starše.

Spomnimo se, koliko lepih trenutkov smo doživeli, ko smo se čuvali pri babici, koliko zanimivih zgodb nam je povedal dedek. Zdaj pa smo na vrsti mi, da jim vlijemo upanje in optimizem. Pokličimo svoje stare starše, skupaj obujajmo spomine in ustvarimo načrte za prihodnost. Tudi če smo kilometre narazen, smo povezani s skodelico kave. Če smo skupaj doma, smo skupaj v vsem

Priljubljena slovenska blagovna znamka kave, Barcaffè, želi s pobudo za medgeneracijsko povezovanje opozoriti na najranljivejše člane naše družbe in na pomembnost drobnih stvari v življenju, ki štejejo največ. Obenem želi kavoljubom zastaviti vprašanje: Kdo je tista oseba, ki si ji hvaležen za drobne stvari v življenju?

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord