Promo sporočilo Promocijsko sporočilo

Ekskluzivna predstavitev zbirateljske kolekcije oblačil, ustvarjene iz ikoničnih nogometnih dresov

4. 4. 2024
Deli
Ekskluzivna predstavitev zbirateljske kolekcije oblačil, ustvarjene iz ikoničnih nogometnih dresov (foto: Mediaspeed)
Mediaspeed

V Ljudskem vrtu so danes ob začetku dobrodelne akcije "Zasluženo odsluženo" predstavili zbirateljsko kolekcijo oblačil, ustvarjeno iz ikoničnih nogometnih dresov. Drese so darovale največje legende mariborskega kluba, za njihovo preobrazbo pa je, po idejni zasnovi agencije Aritmija, poskrbel priznani slovenski oblikovalec David Hojnik.

Dobrodelna akcija "Zasluženo odsluženo" nadgrajuje in utrjuje uspešno sodelovanje med družbo Mastercard in Nogometnim klubom Maribor. Na pobudo, da sodelujejo pri dobrodelni akciji, so se v NK Maribor z veseljem odzvali: 

“V športnem delu in v poslovnem svetu si v NK Maribor prizadevamo stopiti korak dlje, delati nove korake naprej. V tej akciji se je dejansko sodelovanje pisalo samo po sebi - NK Maribor, ki ustvarja neprecenljiva doživetja, in Mastercard, ki takšna doživetja podpira. S takšnimi projekti pa vračamo v nogometno okolje, iz katerega črpamo sedanje in bodoče nogometaše, tudi naše člane. S tem smo sklenili krog. Izkupiček bo namreč namenjen  nakupu nogometnih žog, ki jih bomo podarili okoliškim klubom in tako še dodatno pripomogli k razvoju mladih nogometašev,” je povedal Bojan Ban, poslovni direktor NK Maribor. 

S projektom “Zasluženo odsluženo” bodo neprecenljivi trenutki, povezani s posameznim dresom, dosegli ne le enega, ampak številne navijače.

Aleš Petejan, direktor marketinga pri Mastercard Slovenija: "Povezovanje ljudi in ustvarjanje edinstvenih doživetij je zapisano v DNK družbe Mastercard. Med osrednjimi strastmi, ki smo jih prepoznali kot gonilno silo vsakega posameznika, ima šport pomembno mesto. Prav z njegovo pomočjo ustvarjamo bolj vključujoče in spodbudno okolje tudi za mlade športne talente, saj smo prepričani, da je vlaganje vanje ena najpomembnejših naložb za prihodnost. Z nakupom izdelkov lahko prav vsak pripomore k razvoju bodočih nogometnih legend, v družbi Mastercard pa bomo ob plačilu s kartico Mastercard ta znesek še podvojili."

Ob zaključku najuspešnejših preteklih sezon so postali dresi Nogometnega kluba Maribor med navijači najbolj zaželen kos vijoličnega oblačila. Tega so se dobro zavedali v agenciji Aritmija, ko so začeli snovati akcijo.

Mediaspeed

“S to mislijo smo ustvarili zbirateljsko kolekcijo oblačil, sestavljeno iz delčkov avtentičnih dresov, ki ne le časti veličastne trenutke, ampak omogoča navijačem, da fizično občutijo delček zgodovine. Želeli smo tudi, da akcijo izpeljemo z vrhunskimi lokalnimi ustvarjalci, zato smo k sodelovanju povabili oblikovalca Davida Hojnika,” je povedal Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor Aritmije.

Za preobrazbo dresov je poskrbel priznani slovenski oblikovalec David Hojnik, s čimer so ti dresi dobili novo življenje kot del navijaške ali vsakdanje garderobe.

David Hojnik, oblikovalec:

“Že takoj se mi je zdela ideja za to akcijo zelo drzna, saj neki dragoceni kos, kot je dres nogometaša, vzameš v roke in iz njega ustvariš nekaj novega. Vendar mislim, da nam je uspelo. Ti drugi kosi oblačil, majice in puloverji, so primerni za vsakodnevno uporabo ali pa kot spomin, saj imajo neprecenljivo težo in vrednost. Na vsakem dresu je zabeležena tudi zgodba, od kod ta dres izvira, oštevilčen je, dejansko pa bo imel lastnik tega novega kosa pri sebi delček zgodovine.”

Z darovanimi dresi, med drugim so jih darovali Aleš Mertelj, Marcos Tavares, Aleš Mejač in številni drugi, so se nogometne legende zahvalile za večletno podporo s tribun.

Kolekcija bo na voljo v Vijol'čni bajti Mercator in Vijol'čni bajti Tyrševa, ekskluzivne drese pa lahko kupite tudi prek spleta.

Izjave nogometašev, ki so darovali drese, si lahko ogledate na tej povezavi: https://youtu.be/R7WU3AoqbXQ 

Dobrodelna sredstva se bodo zbirala po tem ključu:

Cena majice: 29,90 € (donacija: 20 €)

Cena hoodija: 44,90 € (donacija: 30 €)

Mediaspeed

Seznam dresov in trenutkov, ki so postali del kampanje

Marcos Tavares, 2014

Marcos Tavares odigra proti Schalkeju svojo drugo tekmo v Ligi prvakov.

Jasmin Handanović, 2020

Jasmin Handanović odigra svojo zadnjo, 351. tekmo za NK Maribor.

Aleš Mertelj, 2011

Aleš Mertelj poda na Ibroxu za gol in s tem za prvo uvrstitev v Ligo Evropa.

Aleš Mejač, 2015

Aleš Mejač zaigra v Ljudskem vrtu prvo tekmo svoje zadnje sezone.

Josip Iličić, 2023

Josip Iličić utiša s podajo za gol 33.000 navijačev Fenerbahčeja.

Dino Hotič, 2017

Dino Hotič je leta 2017 igral v tem dresu na Anfieldu pred 2000 vijol’čnimi navijači.

Petar Stojanovič, 2015

Petar Stojanović se je leta 2015 v tem dresu poslovil od Ljudskega vrta.

Sintayehu Sallalich, 2016

Sintayehu Sallalich je leta 2016 v tem dresu v Ljudskem vrtu proslavil zmago proti Aberdeenu z 1 : 0.

Jean-Philippe Mendy, 2013 

Jean-Philippe Mendy je leta 2013 v tem dresu zabil svoj prvi gol od skupaj 14 v sezoni.

Damjan Bohar, 2015

Damjan Bohar je leta 2015 v tem dresu zabil dva ligaška gola.

Marko Šuler, 2016

Marko Šuler je leta 2016 v Ljudskem vrtu proti Celju igral svojo 100. tekmo za NK Maribor.

Valon Ahmedi, 2017

Valon Ahmedi leta 2017 v tem dresu v Ljudskem vrtu ni poznal poraza. 

Mitja Viler, 2015

Mitja Viler je leta 2015 v tem dresu z volejem zabil gol Radomljam.

Rudi Požeg Vancaš, 2019

Rudi Požeg Vancaš je jeseni 2019 za končno zmago zabil proti Olimpiji. 

Nejc Potokar, 2012 

Nejc Potokar je leta 2012 prispeval k zmagi v Sarajevu proti Železničarju, ki je odprla pot do Lige Evropa.

Mediaspeed